Äntligen har jag löst problemet!Irriterad på iPhonen som vill ha lösenord hela tide
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen har jag löst problemet!Irriterad på iPhonen som vill ha lösenord hela tide
Det är ett jättebra resultat! Jag hade varit nöjd om jag hade kunnat 15 stycken!Jag gjorde ett ordförståelsetest på nätet, orden var från högskoleprovet. Fick 25 rätt av 30 och kände mig rätt besviken på mig själv. Men...så fick min syrra samma resultat och hon har pluggat på typ sju universitet och högskolor. Jag har inte gått ut grundskolan ens. Så nu tycker jag mitt resultat var rätt bra ändå.![]()
Valborg? Fira?Helg!
Men valborg firas i ensamhet.![]()
Tror vi är många som sitter ensam, fler än vad man egentligen tror.Valborg? Fira?
*också ensam*![]()
Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar min störda jävla dåre till "bror"!!![]()
Kramar!!!!!!!!Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar min störda jävla dåre till "bror"!!![]()
Ja usch va trist.
Jag får ta sparpengar till hyran för FK tycker inte att jag ska ha några pengar.