GotAsecret
Trådstartare
VV: 1 portion gröt, en swebar och en glass...är vad jag har ätit idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samm här, hopplöst är det.. Men har haft tur denna gångJo det är ju bra att ha en och samma läkare men jag har också bytt många gånger, minns inte hur många jag haft, de byter team inom mottagningen eller är inhyrda och slutar... (men den som var inhyrd var ändå inte mycket att ha).
Haha. Hästen fyllde år så NI åt gott! Hästen då?Hästen fyllde 20 år idag. Så syrran och jag delade på en pizza ute i stallet idag. Skönt att sitta ute och äta. Varit varmt och fint idag.
Härlig kväll för en skritt tur med.
Ja det systemet är helt sjukt :/Pratat med min handläggare på af idag. Skitsur, inte på henne utan på systemet. Har praktik i grannstaden och ska då ta buss eller tåg dit. Soc ger mig bara 600 och fk 500. Busskortet kostar 1100. Bara det att fk betalar inte ut till något busskort om jag inte kan visa kvitto (dvs: biljetten). De betalar dock i efterhand så jag måste få fram 500kr på något höger för att kunna köpa ett men jag har inte dessa 500kr. Soc är ju liksom ingen lyxinkomst så man har råd att lägga undan 500kr för sådant.
Det sade jag även till min handläggare att det är ett sjukt system och hon höll med. Ska de tvinga iväg folk på praktik så kan de ta mig fram ha ett lättare system och BETALA I FÖRSKOTT.
Hoppas att det känns bättre idag!?Jag är inte positiv idag utan jag skriver bara "Jag vill INTE mer".
Mysigt!Haha han fick med lite gott. Morötter, äpple och en halv apelsin.
Det är vår tradition att fira i stallet när hästarna fyller år. Jag bjöd idag så när syrrans häst fyller år i maj får hon bjuda på nåt.
Jag också.Jag borde sova!!![]()
Måste sova jag med... Ungen har stalltjänst på ridskolan imorrn.9 timmar kvar...
eller ja 9 timmar och 15 minuter....jag ska vara på gymmet om senast, senast, senast 8 timmar och 30 minuter.
Jaaaaaam!!![]()
haha ja hon ska allt mocka mm men eftersom de på ridskolan vet om min hästbakgrund så tycker de ju att jag kan göra det och det och min nacke pallar inget alls just nu. så jag måste neka till att hjälpa till och det känns aldrig kulSka du fixa att hon har stalltjänst?
Du får komma och dansa med mig istället...!