Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar känna mig stressad. Foten blir bättre men att springa runt på jobbet nästa vecka känns omöjligt. Men är rädd att dom tycker att jag är slapp om jag ber om ett tredje läkarintyg....

Börjar känna mig stressad. Foten blir bättre men att springa runt på jobbet nästa vecka känns omöjligt. Men är rädd att dom tycker att jag är slapp om jag ber om ett tredje läkarintyg....
Risken är väl att du förvärrar skadan och därmed behöver längre "konvalecens" (hur det nu stavas?) om du har för bråttom nu...strunta i vad de tycker, du är viktigast i ditt liv! :)
Kram!

Den när dagens Bp-instruktör ser otroligt road ut över mina ofrivilliga ansiktsuttryck vid knäböjs...
Alltså, fyhelvete vad joooobbigt det var idag! Helt mör efter passet igår ju...blir intressant på Bj:n imorgon! :eek::rofl:

Min livslånga värk är inte påhittad...den fiiinns! :banana:
Jag var orolig att MR:en över ryggen inte skulle visa något och att jag då haft ont hela livet "i onödan" men jodå, bl.a. paj i bröstryggen.
Ska till husläkaren 29/4 och prata lite mer för att se om det ska skickas remisser eller liknande. Och så skulle jag få hem en kopia som jag tänkte att jag kunde ta med och "visa" för fk/arbetsförmedlingen eller vad det nu blir för något...

@GotAsecret jag köper på shock, vet inte hur vanligt det är i butik dock. Jag har aldrig sett det hos frisör. Det är ju dock bara toning så det bleks ju ganska fort.

Nej, jag slapp ju det när jag åt p-piller :(

Ja jag äter minipiller för att slippa eländet...så skönt!
Alla extremfärger bleks ju ur rätt fort...men oftast inte direkt i duschen :eek:

VV: att tappa hakan så käkarna fastnar och man får pressa ihop dem med milt våld, det gör ONT kan jag meddela. Aouch.
Speciellt om man är glad samtidigt :rofl:

skulle vilja bli blond igen men jag har ju så snygg egen färg så :/
vet inte om jag har lust med allt jobb kring blonderingen när håret säger från sen

Min livslånga värk är inte påhittad...den fiiinns! :banana:
Jag var orolig att MR:en över ryggen inte skulle visa något och att jag då haft ont hela livet "i onödan" men jodå, bl.a. paj i bröstryggen.
Ska till husläkaren 29/4 och prata lite mer för att se om det ska skickas remisser eller liknande. Och så skulle jag få hem en kopia som jag tänkte att jag kunde ta med och "visa" för fk/arbetsförmedlingen eller vad det nu blir för något...
Skönt om man kan säga så!

Vv den hårda knölen i armhålan har plötsligt börjat skvalpa, får ringa vc på fredag :) och tog om mitt blodvärde idag som var 138 och normalt för mig, så nu kan jag ge blod den 21e :D

Gick till och från gymmet idag...det är typ 2,5-3 km dit. Vädret var underbart, det var ljust nästan hela vägen (var in och handlade, annars hade jag hunnit hem innan det blev mörkt) och passet...passet...obeskrivligt! :love::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
90 91 92
Svar
1 832
· Visningar
56 148
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar