Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Risken är väl att du förvärrar skadan och därmed behöver längre "konvalecens" (hur det nu stavas?) om du har för bråttom nu...strunta i vad de tycker, du är viktigast i ditt liv!Börjar känna mig stressad. Foten blir bättre men att springa runt på jobbet nästa vecka känns omöjligt. Men är rädd att dom tycker att jag är slapp om jag ber om ett tredje läkarintyg....
Jo det är ju så jag tänker.Risken är väl att du förvärrar skadan och därmed behöver längre "konvalecens" (hur det nu stavas?) om du har för bråttom nu...strunta i vad de tycker, du är viktigast i ditt liv!
Kram!
Skönt om man kan säga så!Min livslånga värk är inte påhittad...den fiiinns!
Jag var orolig att MR:en över ryggen inte skulle visa något och att jag då haft ont hela livet "i onödan" men jodå, bl.a. paj i bröstryggen.
Ska till husläkaren 29/4 och prata lite mer för att se om det ska skickas remisser eller liknande. Och så skulle jag få hem en kopia som jag tänkte att jag kunde ta med och "visa" för fk/arbetsförmedlingen eller vad det nu blir för något...