GotAsecret
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart!Kan jag pm:a dig, @MarieJ ? :/ kram!
jag ska försöka göra det kort...MarieJ: 16923597 skrev:Självklart!
@MarieJ - tack för att du finns! Du är klok som en bok!
Vv: det var visst 160a/betakaroten i wienerbrödet mormor matade mig med... #notsogood
Härligt!Men deeet vet jag!
för övrigt är jag i ungefär chockartat glädjerus!
Det liksom...blir så iblandHärligt!
Har det alltid varit så? Tänkte om hon är oroligare efter din mors bortgång?Det liksom...blir så ibland
VV: Vad är det med gamlingar och mat egentligen??
Typ 1 sekund efter att jag kom innanför dörren hos mormor "men vad smaaaaaaaaaaaaaal du har blivit! Ojoj"du vill inte ha något att äta när du tagit av dig skorna/ innan du går på toa/borstar tänderna/tar på dig pyjamas/går på toa (ja, igen) läser en tidning/klär på dig (OCH efter att man klätt på sig..) KONSTANT! Alltså...why??
Eller är det bara min mormor och farmor som är så?
Tackar man nej så tar de det som en personlig förolämpning, meddelar man att man tänkte komma och dricka kaffe - BARA kaffe...så står hela kakfatet framme när man kommer dit.
Ok, jobbigt.Hon har alltid varit så...går hon ut i köket kommer hon ALLTID ut med något att bjuda på, även om hon gick dit för att dricka vatten...det har varit sjukt jobbigt för mig som haft problem med hetsätning o.s.v
Men nu när jag istället äter knappt något så frågar hon om ALLT för att se vad jag nappar på...suck.