Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ont i nacke, axlar, rygg och bröstkorg.
Vet inte riktigt vad jag gjort Heller, men ska ta ipren och se om det känns bättre.

Jag har varit på promenad, 1,2 km. Känns bra men jag vill gå längre (eller mer effektivt), kanske skulle börja gå i backar/trappor så behöver jag inte gå så långt. :idea: Vill få träningsvärk ju!

Jag trodde att det skulle vara omöjligt att vara glad idag, men på bussen till gymmet möttes jag av stans gladaste och trevligaste bussförare, på gymmet möttes jag av världens gladaste, galnaste och bästa instruktör (:love: ) glädjen och energin bara flööödade under hela passet och sedan gick jag med ett brett leende tills det var dags för knäböjs på Bp. Roligt - men joooooooobbigt, inte minst för att det bara var uppvärmning och man vet att det blir värre, och värre och jobbigare :rofl:
Så ja, jag fick vara glad även idag! :D

[QUOTE post: 16922905, member: 33775"]keps är för övrigt en överskattad huvudbonad! :mad: :rage:[/QUOTE]
Sjukt praktiskt vid träning! kan inte ha uppsatt och klarar inte av att det slänger i ögonen o.s.v! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
89 90 91
Svar
1 807
· Visningar
55 672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat