Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den där när det är en lättnad att säga upp kontakten med någon man trott var en nära vän sedan flera år - då kan man konstatera att det nog var väldigt mycket lika bra!
TYVÄRR tog hon ifrån mig nöjet att blocka henne på fb, hon hann före... :cool:

Den där när det är en lättnad att säga upp kontakten med någon man trott var en nära vän sedan flera år - då kan man konstatera att det nog var väldigt mycket lika bra!
TYVÄRR tog hon ifrån mig nöjet att blocka henne på fb, hon hann före... :cool:
Ja det händer konstiga saker på fb, folk som beter sig konstigt, är trevliga och sen ignorerar utan förklaring.

Jäpp.

Vv: lilla vovven är lättlärd! Tog inte ens 10 min att lära honom "back" och få honom att göra det självständigt på enbart kommando, utan att behöva peka, visa och förklara! :banana:

Ops! Jag skulle ha en nässpray från min medicinlåda och hittade en ask 3-pack Livostin ögondroppar. :o Jag måste lära mig att kolla där innan jag går till apoteket...

Jäpp.

Vv: lilla vovven är lättlärd! Tog inte ens 10 min att lära honom "back" och få honom att göra det självständigt på enbart kommando, utan att behöva peka, visa och förklara! :banana:
Och min tittar på mig som om jag vore korkad haha :)
Hon tänker nog att det där kan du göra själv

Påsklunch/middag imorgon är pölsa.
Hunden kommer bli överlycklig.

Idag har varit en lat dag förutom att jag fick tvätta täcken mm pga att hunden kräktes i min säng inatt.

Kan inte flytta ner tv än heller för det är lite list kvar att sätta dit och annat smått.

Gaaaalet trött idag. Åkte hemifrån 05.45 igårmorse och kom hem 03.00 inatt. Var i stallet elva i förmiddags.. Vill bara hem och sova. Men är i stallet igen, jag har både middag och kvällsfodring så ingen idé att åka hem emellan

Har du skaffat hund? :)
Dagmatte :)
Vi lyckades till och med visa matte vad han lärt sig (jag trodde INTE att han skulle lyssna på mig när hon precis hade kommit hem) och hon blev sååå glad! :D
Tidigt i höstas lärde jag honom slalom, kryp och dansa :D Han kom ihåg (och försökte med) allt när jag testade det nya idag :) Så duktig liten skrutt! Men HEMSK att vara ute med, de har missat en hel del i uppfostran o.s.v. Tyvärr.
Men han har i alla fall slutat springa iväg för mig när vi ska gå ut...de andra har jagat honom istället för att vänta (vilket han tycker är helfestligt) men det har jag sagt ifrån :)

Lyckades t.o.m bada honom utan protester :eek: Undrar om det bara var en ren tillfällighet...enligt matten är hon hans värsta fiende när hon ska bada honom.
Han är rolig den lille token :rofl:

Funderar på om jag ska gå tidigare till gymmet och öva på dessa förbänkade snurrar, eftersom jag lovat att fortsätta med dem och om hon är där vet jag att jag INTE kommer undan. Så det kanske är bra att vara förberedd? Men då måste jag vara där så tidigt att det inte finns någon risk att hon hunnit dit...hmm...
Å andra sidan är det ju dumt om jag är yr i bollen redan innan passet :rofl:

Hur tänker folk när Marie hänger läst i LD.

Ont i axlarna. Oroar mig för hur jag ska kunna jobba om en dryg vecka. Har helt tappat balansen.

Besviken på folk.

Känner mig typ utmattad idag:p
Igår var jag i stallet i över 6 timmar. Gick och kollade över stängslet i två hagar. Slängde pinnar/sly och stenar i hagen. Satte dit ny tråd i den ena hagöppningen.
Kollade över vattenslangarna till sommaren.

Ja det händer konstiga saker på fb, folk som beter sig konstigt, är trevliga och sen ignorerar utan förklaring.

Det behöver inte vara så konstigt, egentligen. Kan vara så lätt att man tröttnat big time på människors statusar som går i samma trökiga tecken non stop. Man behöver inte tycka illa om människan men man kanske ruttnar på gnäll eller sjukdomar eller vad det nu oftast handlar om. Kan ju även vara helt andra grejer som spelar in.

Och anser man sig inte ha så mycket gemensamt så tycker iaf jag att det är bättre att nån plockar bort mig från vänlistan än att man ska störa sig på mig.

Det behöver inte vara så konstigt, egentligen. Kan vara så lätt att man tröttnat big time på människors statusar som går i samma trökiga tecken non stop. Man behöver inte tycka illa om människan men man kanske ruttnar på gnäll eller sjukdomar eller vad det nu oftast handlar om. Kan ju även vara helt andra grejer som spelar in.

Och anser man sig inte ha så mycket gemensamt så tycker iaf jag att det är bättre att nån plockar bort mig från vänlistan än att man ska störa sig på mig.
Jag vet, och är av samma åsikt. Saken är nu utredd ;)

Jag vet, och är av samma åsikt. Saken är nu utredd ;)
Ja jag är ju inte den som lägger till folk till höger och vänster på fb.
Så jag använder fb s funktion för att inte se alla inlägg från alla om det är så att nån lägger ut mycket inlägg.
Samma med spel, jag blockerar spelen så är problemet löst :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 795
· Visningar
55 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka