Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja självklart.Bara om man är ledig röda dagar.
Menar du om man inte är schemalagd? För det är väl olika beroende på avtal. När jag jobbade var alla röda dagar betald ledig dag (i vårt avtal) om de inföll må-fre (men då var inte nationaldagen röd).Bara om man är ledig röda dagar.
Inte för att va elak men är inte det äckligt?Jag tvättade håret nyss, hade visst inte gjort det på 13 dagar. Tur att jag skriver upp sånt där för annars skulle det nog bli tvättat typ aldrig...
Äsch, du tar bara en paus!
Typ så här är läget just nu
Nja, använder inte spray eller mousse och sånt så det blir inte så smutsigt. Brukar tvätta 1-2 ggr i veckan men nu har jag typ glömt.Inte för att va elak men är inte det äckligt?
Det har inte jag heller men efter 2 dygn är det äckligt fett.Nja, använder inte spray eller mousse och sånt så det blir inte så smutsigt. Brukar tvätta 1-2 ggr i veckan men nu har jag typ glömt.
Det kan bli det om man använder vissa produkter har jag för mig. Såna som torkar ut hårbotten som då börjar producera mer fett för att hålla kvar fukten.Det har inte jag heller men efter 2 dygn är det äckligt fett.