Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försäkringskassan är väl ett ställe som man inte kan beskylla för att det är välfungerande?
Nu klarar jag mig utan ersättning ett tag men alla gör ju inte det. Borde vara tvång på att dom betalade ut ersättning den dagen man skulle ha haft lön eller likvärdigt.
Och sen, jag kan väl inte vara den första deltidsarbetslösa. Jag jobbar 33 proc som frisk och stämplar resten. Och nu vet dom inte vilken inkomst dom ska basera ersättningen på och dom vet inte om dom ska bedöma arbetaförmågan efter mitt jobb jag har eller som arbetssökande. Öh hallå!
Ingen som varit sjuk men liknande förutsättningar?
Nu ska jag vara orolig dag ut och dag in....

Karma+is+a+bitch+story+of+my+life_28f584_3466648.jpg

Typ så här är läget just nu :D

Jag tvättade håret nyss, hade visst inte gjort det på 13 dagar. :o O_o Tur att jag skriver upp sånt där för annars skulle det nog bli tvättat typ aldrig...

Det har inte jag heller men efter 2 dygn är det äckligt fett.
Det kan bli det om man använder vissa produkter har jag för mig. Såna som torkar ut hårbotten som då börjar producera mer fett för att hålla kvar fukten.
Jag använder ACO Special Care schampo för torr hårbotten men funderar på att gå över till balsamtvätt för detta schampot luktar inte nåt och har använt det rätt länge nu.

Jag använder bara hårinpackning och balsam (i den ordningen) när jag tvättar håret. Och erkänner villigt att det gör jag inte speciellt ofta fastän jag tränar typ varje dag.
Så länge jag inte träffar någon känns det liksom inte så viktigt och håret håller sig fint ändå :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 795
· Visningar
55 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat