Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Solen skiner och de flesta möblerna är i vardagsrummet nu
Ska bara sätta lister på sista väggen så ska jag få ordning sen :)
Ska bli skönt att börja få packat upp ordentligt

Eftersom jag är på konstant dåligt humör så han än jag reta upp mig bär jag ser två barn "blockera" min väg med en boll som dom sköt okontrollerat. Men ibland blir man positivt överraskad. Båda barnen hälsar och det lite äldre av barnen ställer sig med bollen stilla tills jag har passerat, varit vid postlådan och kommit fram till min dörr. Jag tackade och dom fortsatte glatt.
Detta var två "flyktingbarn" i typ 5-6 och 8-10 års åldern. Utan förälder ute. Det kan jag säga att det inte är många svenska barn som hade hälsat artigt och visat sådan hänsyn.

I kväll blir det Chicago Fire och biggest loser.

Eftersom jag är på konstant dåligt humör så han än jag reta upp mig bär jag ser två barn "blockera" min väg med en boll som dom sköt okontrollerat. Men ibland blir man positivt överraskad. Båda barnen hälsar och det lite äldre av barnen ställer sig med bollen stilla tills jag har passerat, varit vid postlådan och kommit fram till min dörr. Jag tackade och dom fortsatte glatt.
Detta var två "flyktingbarn" i typ 5-6 och 8-10 års åldern. Utan förälder ute. Det kan jag säga att det inte är många svenska barn som hade hälsat artigt och visat sådan hänsyn.

I kväll blir det Chicago Fire och biggest loser.
Men jösses vad stavningsnissen var i farten. Jag är inte full.

Jag har haft nån slags ångest igår och idag, mådde inte direkt dåligt psykiskt men hjärtat slog fortare och hårdare än normalt. (=Gjorde mig orolig men pulsen var rätt normal, ca 80, det är väl inte så mycket?) I går hade jag inte sovit på natten så berodde säkert på det men i natt har jag sovit fast inte så länge som jag brukar. Hmm... familjehelgsångest kanske?
Varit på promenad nyss, skönt men svettigt blä.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
55 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka