Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag såg det, kollade lagerstatus på fass. Dåligt av tillverkaren att inte ha lite framförhållning, pollensäsongen kommer ju varje år liksom...@Linda8142 - Livostin 3-pack är slut i hela landet typ
Japp.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20553779.ab
Borde inte det här räknas som stöld egentligen?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20553779.ab
Borde inte det här räknas som stöld egentligen?
Jo, egentligen. Men eftersom de inte får säljas (bruten kylkedja) så ser jag hellre att någon tar dem och äter upp dem än att de slängs. Med tanke på företagets miljöprofil tror jag de instämmer.
En shamansk resa eller någon annan typ av trumresa?Jag anmälde mig just till en liten trumresa den 14/4
Precis en sådan!prallan skrev:En shamansk resa eller någon annan typ av trumresa?
Det var min tanke också...hade ju varit bättre då att ringa företaget och tackat för glassenJag skulle nog inte ringa Aftonbladet och berätta iaf
Någon hade visst lagt ut ett självmordsbrev som "aprilskämt"...
"Men alltså, kolla datumet! Det var ett SKÄMT!"
Gäller det inte alla?Jaaaaa!!! Kompensation för Nationaldagen gäller mig! Så jag får en extra ledig dag!
Men jösses vad stavningsnissen var i farten. Jag är inte full.Eftersom jag är på konstant dåligt humör så han än jag reta upp mig bär jag ser två barn "blockera" min väg med en boll som dom sköt okontrollerat. Men ibland blir man positivt överraskad. Båda barnen hälsar och det lite äldre av barnen ställer sig med bollen stilla tills jag har passerat, varit vid postlådan och kommit fram till min dörr. Jag tackade och dom fortsatte glatt.
Detta var två "flyktingbarn" i typ 5-6 och 8-10 års åldern. Utan förälder ute. Det kan jag säga att det inte är många svenska barn som hade hälsat artigt och visat sådan hänsyn.
I kväll blir det Chicago Fire och biggest loser.
Bara om man är ledig röda dagar.Gäller det inte alla?