Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte ta diklofenak? Den är väl bättre mot migrän än ibuprofen.Har haft ont i huvudet hela dagen, åt migränhållet blixtar i synen och problem med talet.
Ska egentligen inte äta ipren( foten sägs läka sämre) men jag står inte ut annars så det har blivit 4. Borde ta nu men hoppas att jag somnar istället.
Man ska inte ha balsam i hårbotten, kanske det som är problemet?Dottern kan inte använda balsam, då är håret fortfarande fett efter tvätt, med bara schampo funkar det galant
Av Ipren, magnecyl och alvedon så är Ipren det som dämpar iaf lite. Det andra är helt verkningslöst. Vad diklofenak är vet jag inte?Kan du inte ta diklofenak? Den är väl bättre mot migrän än ibuprofen.
Diklofenak är det som är i Voltaren och Eeze. Funkar bra mot migrän Pronaxen/naproxen är också bra mot migrän.Av Ipren, magnecyl och alvedon så är Ipren det som dämpar iaf lite. Det andra är helt verkningslöst. Vad diklofenak är vet jag inte?
Diklofenak är det som är i Voltaren och Eeze. Funkar bra mot migrän
Fast Ipren tar ju bort udden av det. Och som idag är det migränkänning inte värsta sorten.@MarieJ Då kanske du kan få sumatriptan (imigran) på recept. Låter jobbigt att inte ens de starkaste receptfria fungerar.
är det starkare voltaren än den receptfria?Jag har fått voltaren utskrivet av läkare för huvudvärk, dock inte migrän utan spänningshuvudvärk. För första gången har jag något som faktiskt hjälper mot huvudvärken.
Var det inte annandag pingst (alltid en måndag) som fick ge plats åt nationaldagen (som kan hamna på vilken dag som helst)?Menar du om man inte är schemalagd? För det är väl olika beroende på avtal. När jag jobbade var alla röda dagar betald ledig dag (i vårt avtal) om de inföll må-fre (men då var inte nationaldagen röd).
Ja, dubbelt så starkaär det starkare voltaren än den receptfria?
Spelar liksom ingen roll, men hennes hår funkar utan balsam medMan ska inte ha balsam i hårbotten, kanske det som är problemet?
Gäller det inte alla?
Gäller det inte alla?