Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan, beklagarVår lilla söta katta blev överkörd idag Så obeskrivligt ledsen
funderar på om jag ska ringa sjukvårdsupplysningen ikväll...eller vänta till vårdcentralen öppnar imorgon.. Sjukvårdsupplysningen kommer bli "hysteriska" och be mig åka till akuten helst för en stund sen.. Men jag oooorkar inte..dom kommer ändå inte göra något på akuten.
(jag har en nackskada och har order om att "så fort du gjort något dumt med nacken ska du kontakta vården omgående"... Blev puttad av unghästen idag och det small till i nacken och jag har ooooont.. Men på akuten kommer dom bara kasta nackkragar på mig, ringa efter ortopeden som kommer ta av mig kragen och säga "äh åk hem du" )
masade mig iväg till vårdcentralen efter att ha kommit fram till att man nog inte ska ha så ont att man svettas.. Inget brutet eller så enligt läkaren.. (vilket jag redan visste).. Men inflammerade muskler och väldigt väldigt spänd i nacke och axlar.. så en kortisonkur och paraflex utskrivet.
Kändes som att jag för en gångs skull kom till en läkare som tog mig på allvar och inte bara misstänkte att jag var ute efter knark..
Nu är bara frågan...vågar jag ta paraflex före jag åker till stallet? har aldrig haft muskelavslappnande tabletter tidigare..
Vår lilla söta katta blev överkörd idag Så obeskrivligt ledsen
Beklagar....Vår lilla söta katta blev överkörd idag Så obeskrivligt ledsen
Kram!Vår lilla söta katta blev överkörd idag Så obeskrivligt ledsen
Gråtfärdig, huvudvärk, magkatarr och jag får inte ihop deklarationen.
Jag vet att det var samma sak i fjol när jag skulle räkna betalad skatt och det stööööööör mig att jag inte kommer på hur det var....Ta det lugnt och andas. Deklarationen är det ingen brådska med, behöver du hjälp med något är det bara att ringa Skatteverket imorgon. De är enormt hjälpsamma.
*stor kram*
Du kan absolut kombinera Paraflex och Alvedon!fattade inte vad läkaren sa om tabletterna.. om jag kan kombinera paraflexen med mina tramadol och alvedon...hmm?