Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du hamnar i rullstol kommer du ångra dig att du inte åkte in...funderar på om jag ska ringa sjukvårdsupplysningen ikväll...eller vänta till vårdcentralen öppnar imorgon.. Sjukvårdsupplysningen kommer bli "hysteriska" och be mig åka till akuten helst för en stund sen.. Men jag oooorkar inte..dom kommer ändå inte göra något på akuten.
(jag har en nackskada och har order om att "så fort du gjort något dumt med nacken ska du kontakta vården omgående"... Blev puttad av unghästen idag och det small till i nacken och jag har ooooont.. Men på akuten kommer dom bara kasta nackkragar på mig, ringa efter ortopeden som kommer ta av mig kragen och säga "äh åk hem du" )
http://www.bukefalos.com/threads/hora-lasa-saga-fel.1155498/Man inser själv att man sade fel när man glatt säger:
"Åh, nu ska jag äta färska jordgubbar och syfilis".. menade ju physalis.
Men du...snälla...självklart ska du kontakta vården direkt!funderar på om jag ska ringa sjukvårdsupplysningen ikväll...eller vänta till vårdcentralen öppnar imorgon.. Sjukvårdsupplysningen kommer bli "hysteriska" och be mig åka till akuten helst för en stund sen.. Men jag oooorkar inte..dom kommer ändå inte göra något på akuten.
(jag har en nackskada och har order om att "så fort du gjort något dumt med nacken ska du kontakta vården omgående"... Blev puttad av unghästen idag och det small till i nacken och jag har ooooont.. Men på akuten kommer dom bara kasta nackkragar på mig, ringa efter ortopeden som kommer ta av mig kragen och säga "äh åk hem du" )
Lycka till!läkartid idag 14.30..blääää
Jag finns här! Du kan alltid pm:a om du behöver/vill "prata"! Kram!Ångest. Skit.
Tack. Finns dock inte så mkt att säga.Jag finns här! Du kan alltid pm:a om du behöver/vill "prata"! Kram!
Håller tummarna för kisse!Hoppas katten får komma hem idag