GotAsecret
Trådstartare
Kraaaam! Hur har du det så här på kvällskvisten?
Jag sitter och tycker att kl ska bli 10...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer 10?Kraaaam! Hur har du det så här på kvällskvisten?
Men näää...hoppas det går bra!Har fått tid hos djursjukhuset 20.30. Hatar det här Vill absolut inte att de har honom inlagd, ser hellre att de ger honom vätska under huden (förutsatt att värdena är bra) och att han får åka hem igen. Men tror hellre de mjölkar ut pengar på försäkringen...
Åh lider med dig. Du måste väl kunna framföra din åsikt. KramHar fått tid hos djursjukhuset 20.30. Hatar det här Vill absolut inte att de har honom inlagd, ser hellre att de ger honom vätska under huden (förutsatt att värdena är bra) och att han får åka hem igen. Men tror hellre de mjölkar ut pengar på försäkringen...
Tråkigt det är med djur som blir sjuka! Jag har precis lämnat min skrutthund på djursjukhuset här över natten!Har fått tid hos djursjukhuset 20.30. Hatar det här Vill absolut inte att de har honom inlagd, ser hellre att de ger honom vätska under huden (förutsatt att värdena är bra) och att han får åka hem igen. Men tror hellre de mjölkar ut pengar på försäkringen...
Stor kram!Katten inlagd sedan igår vid 23. Inga nyheter är goda nyheter, de skulle ringa om de behövde operera akut. Eventuellt så har han något som sitter i tunntarmen och förstoppar. Kontraströntgen pågår i runt 2 timmar till.
Hoppas allt löser sig till det bästa!Katten inlagd sedan igår vid 23. Inga nyheter är goda nyheter, de skulle ringa om de behövde operera akut. Eventuellt så har han något som sitter i tunntarmen och förstoppar. Kontraströntgen pågår i runt 2 timmar till.