Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
yey har hittat skor, men var är mina gardiner alltså
Har inte rotat igenom hela förrådet än så.
Nu ska jag gå upp och packa upp mer kläder, sen renbädda sängen.

Jag har rockat loss i tvättstugan...:angel: :D
#förenanyttamednöje

@Sonic76 - hoppas nacken är bättre idag då!

Inter det minsta. Hade dessutom ont i nedre delen av ryggen från höften i natt så kunde inte sova.
Men måste få packat upp kläder så jag har nått att byta med.
Hittade i alla fall andra skor så jag kan skicka in de trasiga vinterkängorna och kanske få byta till ett par andra som funkar i sommar :)

Meeen...
jaja. Du är vuxen och gör som du vill :)

Haha jo iofs men ska jag nu söka jobb så får jag ignorera värken.
Ska ringa en annan läkare imorgon, men läget är som det är.
Hjärnan är värre än nånsin, men har inte fått en enda tid hos en psykolog eller kurator under detta året.

Rent krasst;
Det låter som att du kanske, eventuellt, får tänka över dina prioriteringar. Fortsätter du så här kommer du typ aldrig bli bra :eek:

1467184_818709448178917_382603687022459859_n.jpg

This is truuuuuuue.

Måste nog kolla pll haha

Har varit på bio idag med de som hjälpte mig flytta som ett tack för hjälpen. Det var riktigt trevligt

SUCK! söker jobb...och jag blir galen på mitt personliga brev.. känns som att alla meningar börjar med "Jag..." Det ser så illa ut :crazy:

Att sitta ute i solen i bara linne (och byxor såklart - jeans!) är rätt angenämt, men fick ställa mig vid öppen frys och kyla ner mig när jag kom in! :rofl:

Revlons Nutri color rosa fungerar INTE på mig! :cry: jag vill ha rosa hår juuu! (ja åtminstone i topparna) men den VILL verkligen inte! :mad:
Finns det några andra sådana "extremfärger"? Det borde det väl göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
90 91 92
Svar
1 825
· Visningar
56 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka