Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska försöka ge mig på att plantera hösthallon plantorna jag fått av mamma. :heart
Vila en stund först. O_oLåg och såg på The hills have eyes inatt. Lite för tacky för mig dock.

Blir mindre trött och svettig av 2,5 km promenad, 45 min sh´bam och 55 min "zumba" än ett pass Bodyjam, uppenbarligen :D
Och så fick jag ett väldigt fint avslut på hela den här kvällen :love:

Så kan man ju också se det...fast för mig fungerar det inte...säger jag "det kommer gå åt helvete" och ingen bråkar på mig för det så GÅR det åt helvete :rofl:

Meeen det kommer visst gå bra för dig!

Minns knappt hur läkaren ser ut, inte träffat henne förra året, och psykologen är en vikarie för den ordinarie så honom har jag aldrig träffat.:nailbiting: :crazy:

Var glad om/att du får träffa samma läkare två gånger i alla fall, det händer typ inte i den här stan, speciellt inte inom psykiatrin! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
89 90 91
Svar
1 808
· Visningar
55 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka