Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa saker ångrar man att man skrivit ungefär samtidigt som man skrivit det...är man då inte tillräckligt snabb att ta bort det, ja då får man skylla sig själv...:banghead:
Det blir en intressant måndag... :eek:

Jag till på måndag, ledig då. Har de ändrat hur man citerar någon. Lyckas visst inte med det...

Jisses vilket uselt humör jag blev på:(

PMS ställer till med mycket elände :(

VV: jag vill ha godis...men har inget hemma så det fick bli popcorn istället...
Och så tycker jag att man borde kunna blocka specifika personer från att kunna läsa ens bukeblogg :mad:

@MarieJ - en tämligen tråkig/onödig kommentar som jag inte kunde besvara på ett vettigt sätt...och ens känna att jag BEHÖVDE besvara den. Det ska inte vara så :(
Så nu har jag slutat blogga här...och har således ingenstans att bubbla av mig sådant jag inte kan skriva i vanliga bloggen. Det är skrutt.

@MarieJ - en tämligen tråkig/onödig kommentar som jag inte kunde besvara på ett vettigt sätt...och ens känna att jag BEHÖVDE besvara den. Det ska inte vara så :(
Så nu har jag slutat blogga här...och har således ingenstans att bubbla av mig sådant jag inte kan skriva i vanliga bloggen. Det är skrutt.
Strunta i den mänskan om h*n kommer med dumma kommentarer!

Kan man inte ställa in vilka som ska kunna läsa bukebloggen?

får man skjuta hur som helst i ett samhälle med luftgevär?
Nu menar jag såna som smäller rejält och det skjuts lerduvor hela dagen

Det är inte konstigt att det är krig i världen.

Lite ångest men har tagit Valeriana och snart det ska bli skönt att sova.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 667
· Visningar
51 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka