Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses vilken blåst här idag:eek:
Trodde jag skulle ta lite sovmorgon innan jobbet ikväll, men fick kramp och fick sätta mig på dass.
Bättre nu och intagit lite ekologiska röda druvor, goda:p

Sitter och klurar på om jag vågar flytta på min torkvinda och sätta mitt hönshus där i stället eller om hv kommer strypa mig då :cautious: att fråga är inget alternativ :angel:

Värdelöst vetande:
Det är storm på slätten.
Jag flyttade torkvindan, och fick den i huvudet.
Jag försöker bygga ett hönshus i stormen.
Jag har skruvat mig i fingret så blodvite uppstod.
Nu är batteriet på skruvdragaren dött.
Jag är inte färdig än och jag ska vara klar i dag.
Mina hönor är underbara :love:

vardagsrummet börjar se ut som ett vardagsrum men massor kvar att packa upp såklart.
Snart är köket bara ett kök med, men såklart gick ett ben på köksbordet sönder :(
Sen är det "bara" en massa säckar uppe att gå igenom.
Sånt som inte har nån plats ska få bo i det lilla förrådet så länge.

Bitter. Det känns som att foten blir bättre och det har funkat att cykla tre dagar. Men jag får ångest av att det går sakta. Sköterskan skulle ringa om en tid, hoppas att hon kommer i håg det för jag måste ha nytt intyg i morgon.

Allt som man inte hann med att göra på lördagen och det man inte har tid att göra på måndagen. Och till råga på allt vill tv att vi ska titta på svenska deckare/ thrillers liknande filmer.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 908
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 667
· Visningar
51 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka