Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gråter. Arg, ledsen! FK ersätter lön för mitt jobb men inte tiden som arbetslös! Som arbetslös måste jag stå till arbetsmarknadens förfogande. Säger jag nej till arbetspass blir jag avstängd. Och jag blir erbjuden jobb på förskolor och som personligass! Alltså jobb jag inte kan ta med ond fot!!!!

Jäkla tid att gå lååååångsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamt!!
"All the mighty trumpets get the freaks out to the floor..."

Jag hoppas jag hittar någon lämplig att gömma mig bakom, blir sååå jooooobbigt annars...! Ouff!

Märkligt jag får ju vara sjukskriven som arbetslös iofs på heltid men..
Men som arbetslös kollar de väl på hela arbetsmarknaden? Vilket i Maries fall blir galet, då hon är sjukskriven pga hennes hon inte kan jobba på sitt deltids jobb, men skulle tex jobba med något som inte innebar en belastning av foten. Hon hamnar i något ingenmansland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 906
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 099
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar