Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På FK säger dom att det beror på att jag inte har lämnat in uppgifter på jobbet jag hade förra året. Men jag borde ju ändå ha fått dom kronorna som blir på den anställngen jag har blivit gdk ersättning för.
Men jag ska iaf skicka in omprövning plus arbetsgivarintyget för tjänsten jag hade ifjol.

Eldar lite spillvirke, har inte fått min ved än för hans traktor gick sönder men men.
var lite rått inne så skönt att elda

Jag gråter. Arg, ledsen! FK ersätter lön för mitt jobb men inte tiden som arbetslös! Som arbetslös måste jag stå till arbetsmarknadens förfogande. Säger jag nej till arbetspass blir jag avstängd. Och jag blir erbjuden jobb på förskolor och som personligass! Alltså jobb jag inte kan ta med ond fot!!!!

Hur går det med foten nu? Hur länge sen är det som du slog i den?

*minns inte riktigt vad det är för fel på den*

Hur går det med foten nu? Hur länge sen är det som du slog i den?

*minns inte riktigt vad det är för fel på den*

Tack för omtanken! Det går bättre. Det är en fraktur som ska läka och det kan ta upp till 8 v normalt. Jag har varit hemma drygt fem och är sjukskriven månaden ut. Hoppas att jag iaf ska kunna börja jobba då även om jag får ta det lugnt med fysiska aktiviteter. Men jag får cykla på motionscykel nu så det är jag glad för.

Jag fick mail av soc-handläggaren idag, han bad om ursäkt två ggr för att han inte kontaktat mig först. (Han hade begärt nätverksmöte med öppenpsyk utan att kontakta mig innan så jag skrev ett lite surt mail till honom). :devil:

Har haft vän med bäbis här på fika idag. Mysigt och bra för själen.
Väntar på Hawaii five-0.

Foten är lite sliten i dag men jag har ju börjat röra mig lite mer så jag hoppas att det är normalt.

Jäkligt varmt och skönt när man eldar.
Måste få fixat klart nere så jag kan få packat upp det sista.
sen ska köket omorganiseras lite

En granne kom in efter mig i porten och sa att hennes golv ska slipas kl 7 i morgon, hon ville att jag skulle vara förberedd på det.
Snäll granne. :)
Blev lite förvånad över att hon hade koll på vilken våning jag bor på, har ingen kontakt med grannarna men tydligen har de koll på mig... :cautious: :cautious: :cautious: :cautious: :D

@Fan of Bill - precis vad det var! :)
Trumresa känns närmare för mig än trummeditation, för det blev verkligen två fantastiska resor! :love:
(En neråt, och en uppåt) den uppåt blev så otroligt stark och närvarande att jag började gråta när det var dags att ta sig tillbaka :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 906
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 087
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar