Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Linda8142, post: 16937324, member: 50002"]:( Varför vill du inte ha ditt riktiga namn/QUOTE]
För att jag avskyr det! Hatar det mer än jag hatar mig själv (inte minst för att jag inte hatar mig själv lika mycket längre...
Har varit mobbad för det, och mobbad/hatad och hotad hela livet så jag vill glömma det...:(

Linda8142, post: 16937324, member: 50002"]:( Varför vill du inte ha ditt riktiga namn/QUOTE]
För att jag avskyr det! Hatar det mer än jag hatar mig själv (inte minst för att jag inte hatar mig själv lika mycket längre...
Har varit mobbad för det, och mobbad/hatad och hotad hela livet så jag vill glömma det...:(

Fast du vet ju att det finns många som tycker om dig oavsett namn :) *kram*

Och ja, hon skrev Mimi måndags (!!) Och betonade det så idag också :o
Så vitt jag vet är det bara här på buke det använts så p.g.a ett gammalt användarnamn...och jag är heeeelt säker på att hon inte finns på buke (tack och lov! ) jag undrade ett tag hur f-n hon kunde veta så mycket om mig..Efter igår behöver jag inte fundera längre. Jag fick som bekräftat att det var som jag trodde :D

:( kram! Kan du inte byta namn då? Ta ett som du tycker om och som får dig att må bra?

Pinsamt när det kommer upp "medges ej" när man ska betala med kort och man inte har ett annat kort eller kontanter med sig. :( Fick plocka bort några varor så gick det igenom. Tänkte gå till apoteket också men det var ju ingen idé utan pengar på kortet.

Finns ju fler som inte heter sina riktiga namn, eller inte fullständiga iaf.

Pinsamt när det kommer upp "medges ej" när man ska betala med kort och man inte har ett annat kort eller kontanter med sig. :( Fick plocka bort några varor så gick det igenom. Tänkte gå till apoteket också men det var ju ingen idé utan pengar på kortet.
Usch inte kul :/

Vv är trött dygnet runt typ, men har börjat med sömntabletterna igen

Tack för alla långa fina pratstunder idag, älskade @Sonic76 :love:
Jag (och mina nerver!!) behövde det, verkligen...
"äääh det är bara mina nerver som spökar!" "jahaa..vadårå?" "eeeeeeeeeeh...f-facebook! :idea:" Jovisst sörru :D
#genomskådad?

Mår skit. Sjukanmält mig från praktiken hela veckan p.g.a. jag spyr som fan hela tiden. Började bli bättre till em så tog mig ut till stallet för att fixa åt medryttarhästen men så fort man gjorde något i mer än snigelfart så blev det till att ställa sig på gödselstacken och spy..

Mår skit. Sjukanmält mig från praktiken hela veckan p.g.a. jag spyr som fan hela tiden. Började bli bättre till em så tog mig ut till stallet för att fixa åt medryttarhästen men så fort man gjorde något i mer än snigelfart så blev det till att ställa sig på gödselstacken och spy..
Men kära du!! Vad är det som händer?? :( Många kramar!

VV: Jag ska ta mig an besväret att fixa en ny mail, så jag kan fixa en ny fb. Så här kan jag inte ha det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 900
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 059
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025