*stor kram* @GotAsecret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linda8142, post: 16937324, member: 50002"] Varför vill du inte ha ditt riktiga namn/QUOTE]
För att jag avskyr det! Hatar det mer än jag hatar mig själv (inte minst för att jag inte hatar mig själv lika mycket längre...
Har varit mobbad för det, och mobbad/hatad och hotad hela livet så jag vill glömma det...
kram! Kan du inte byta namn då? Ta ett som du tycker om och som får dig att må bra?Linda8142, post: 16937324, member: 50002"] Varför vill du inte ha ditt riktiga namn/QUOTE]
För att jag avskyr det! Hatar det mer än jag hatar mig själv (inte minst för att jag inte hatar mig själv lika mycket längre...
Har varit mobbad för det, och mobbad/hatad och hotad hela livet så jag vill glömma det...
Finns ju fler som inte heter sina riktiga namn, eller inte fullständiga iaf.Linda8142, post: 16937324, member: 50002"] Varför vill du inte ha ditt riktiga namn/QUOTE]
Jag ska bara komma på hur det funkar med fk. leg, sjukvård, post o.s.v...sedan är det klartkram! Kan du inte byta namn då? Ta ett som du tycker om och som får dig att må bra?
Usch inte kul :/Pinsamt när det kommer upp "medges ej" när man ska betala med kort och man inte har ett annat kort eller kontanter med sig. Fick plocka bort några varor så gick det igenom. Tänkte gå till apoteket också men det var ju ingen idé utan pengar på kortet.
Kram på vännen alltid roligt att prata med dig juTack för alla långa fina pratstunder idag, älskade @Sonic76
Jag (och mina nerver!!) behövde det, verkligen...
"äääh det är bara mina nerver som spökar!" "jahaa..vadårå?" "eeeeeeeeeeh...f-facebook! " Jovisst sörru
#genomskådad?
Men kära du!! Vad är det som händer?? Många kramar!Mår skit. Sjukanmält mig från praktiken hela veckan p.g.a. jag spyr som fan hela tiden. Började bli bättre till em så tog mig ut till stallet för att fixa åt medryttarhästen men så fort man gjorde något i mer än snigelfart så blev det till att ställa sig på gödselstacken och spy..
Men kära du!! Vad är det som händer?? Många kramar!
VV: Jag ska ta mig an besväret att fixa en ny mail, så jag kan fixa en ny fb. Så här kan jag inte ha det.
Hittar inte...Så! Leta upp mig! "Mimi C-M"
Skickat vänförfråganHittar inte...