Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill också sova, jag BEHÖVER sova, men den här (nåja, gårdagen) var ALLDELES för påfrestande så det går inte :(

Very very very trött.

Ska sova middag innan jag lastar ponnyn i eftermiddag.

Men först jobba lite till och sen köra hem.

Varmt och skönt i solen. Myst med hönsen :love: hundarna är jätteduktiga med dom :love:
Pysslat massor i trädgården. Satt upp staket och rensat. Vill ta bort en gammal ful kompost som är förstörd av tidigare hyresgäst men jag orkar den inte. Jag behöver en karl till det :cautious:
Välbehövligt för själen. Arg på hyresvärden men orkar egentligen inte bry mig och vill inte starta några diskussioner. Jag gör lite som jag vill just nu. Hon verkar ju inte bry sig ändå.
Jag behöver äta, men det går inte :(
I morgon ska jag gå till skolan igen även om det är jobbigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
531
· Visningar
14 814
Senast: Avalbane
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden