Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Legat hemma och spytt, spytt, spytt hela dagen och har samtidigt, mellan varven, letat efter elegantare klänningar till ett bröllop. Något liknande balklänning. Alltså, jag har inte råd. Har inte ens råd med att köpa en klänning för 500 och definitivt inte råd med något som kostar 1000kr+. Speciellt om det är något som bara kommer användas EN gång.

Legat hemma och spytt, spytt, spytt hela dagen och har samtidigt, mellan varven, letat efter elegantare klänningar till ett bröllop. Något liknande balklänning. Alltså, jag har inte råd. Har inte ens råd med att köpa en klänning för 500 och definitivt inte råd med något som kostar 1000kr+. Speciellt om det är något som bara kommer användas EN gång.

Du har pm :)

Köpt sekatör på netto så nu ska de jädra törnen i hagen få sig en omgång:cautious:
Köpte även två Twilight filmer 2 o 3 tror jag för 20 kr st.

ska höra med grannen
ho köpte sin brudklänning figursydd för 400 kr
iofs från utlandet men frakten kostade knappt nåt och den var välsydd och ursnygg

Rätt skönt att man inser att den utbildningen man vill gå inte är värt att gå av olika anledningar. Nu blev det att tänka om, och skönt att det klargjordes innan man läste högre utbildning :D

Skitväder idag med. Funderar på att elda lite mer spillvirke.
Mötet på fredag blev ombokat tills måndag vilket är bra.
Har änna stoppat upp i uppackningen, men ska rycka tag i den efter star trek

Finns inte kvar på fb :( dumma, dumma dumma fb!! :mad:
1 timme och 10 min kvar tills jag är på gymmet. DET kan sluta preeeciiiiiis hur som helst! :crazy:

@Fan of Bill - precis vad det var! :)
Trumresa känns närmare för mig än trummeditation, för det blev verkligen två fantastiska resor! :love:
(En neråt, och en uppåt) den uppåt blev så otroligt stark och närvarande att jag började gråta när det var dags att ta sig tillbaka :(

Förstår det :)

Jag var med på en trummeditation i grupp där man guidades av en "ledare" i takt med 1 alternerat 2 trummor. Denna ledare tog oss genom olika "rum" och allas upplevelser var individuella. Man fick berätta efteråt om man ville och det enda jag kan uttrycka det som, är att - jag kom hem.
Det var bland det mäktigaste jag varit med om, och nej, jag ville inte heller tillbaka.
Där hade jag kunnat stanna mycket mycket längre.

Jag har gått en hel del avslappningskurser, så jag har lätt för att slappna av och under denna meditation i kombination med trummorna var jag djupt nere i avslappnat tillstånd. Så pass att "grannen" som satt bredvid trodde att jag somnade, pga av min andning :p

VERKLIGEN inte värdelöst vetande! :p

Jag har ju efter många om och men upptäckt Supernatural och jag älskar hur campy den är ibland (plus att jag bangar inte för lite övernaturligt våld, :heart Buffy och Angel) men dessutom är musiken precis min smak :up:

Jensen Ackles är ju inte så jätteful heller :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 906
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 654
· Visningar
51 083
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar