Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Legat hemma och spytt, spytt, spytt hela dagen och har samtidigt, mellan varven, letat efter elegantare klänningar till ett bröllop. Något liknande balklänning. Alltså, jag har inte råd. Har inte ens råd med att köpa en klänning för 500 och definitivt inte råd med något som kostar 1000kr+. Speciellt om det är något som bara kommer användas EN gång.
ska höra med grannenLegat hemma och spytt, spytt, spytt hela dagen och har samtidigt, mellan varven, letat efter elegantare klänningar till ett bröllop. Något liknande balklänning. Alltså, jag har inte råd. Har inte ens råd med att köpa en klänning för 500 och definitivt inte råd med något som kostar 1000kr+. Speciellt om det är något som bara kommer användas EN gång.
Va? Men då :/Finns inte kvar på fb dumma, dumma dumma fb!!
1 timme och 10 min kvar tills jag är på gymmet. DET kan sluta preeeciiiiiis hur som helst!
Men varför älskade vännen???Finns inte kvar på fb dumma, dumma dumma fb!!
1 timme och 10 min kvar tills jag är på gymmet. DET kan sluta preeeciiiiiis hur som helst!
Är det för att du inte hade ditt riktiga namn? Eller vad har hänt?Finns inte kvar på fb dumma, dumma dumma fb!!
Jäpp...och nu vill de ha ID så för att komma tillbaka måste jag ha mltt riktiga namn och det är fullständigt otänkbart!Är det för att du inte hade ditt riktiga namn? Eller vad har hänt?
@Fan of Bill - precis vad det var!
Trumresa känns närmare för mig än trummeditation, för det blev verkligen två fantastiska resor!
(En neråt, och en uppåt) den uppåt blev så otroligt stark och närvarande att jag började gråta när det var dags att ta sig tillbaka
Varför vill du inte ha ditt riktiga namn?Jäpp...och nu vill de ha ID så för att komma tillbaka måste jag ha mltt riktiga namn och det är fullständigt otänkbart!
Vv: min hjärna är kaputt!
Meeeeen!