Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo det är ju bra att ha en och samma läkare men jag har också bytt många gånger, minns inte hur många jag haft, de byter team inom mottagningen eller är inhyrda och slutar... (men den som var inhyrd var ändå inte mycket att ha).

Jo det är ju bra att ha en och samma läkare men jag har också bytt många gånger, minns inte hur många jag haft, de byter team inom mottagningen eller är inhyrda och slutar... (men den som var inhyrd var ändå inte mycket att ha).
Samm här, hopplöst är det.. Men har haft tur denna gång :)

Puh! Det gick bra hos dr, hon var glad och positiv, psykologen mer allvarlig som de brukar vara...
Dr trodde jag har förlängt biologiskt dygn o pga det sömnproblem. Ska testa Seroquel depot. Och så fick jag blodprovsremiss och remiss till EKG. :nailbiting: Har obehagliga slag på hjärtat, hjärtklappning och ibland mullrar det. Bra att kolla upp det men man blir ju typ mer nervös av EKG-remiss. :crazy:

Pratat med min handläggare på af idag. Skitsur, inte på henne utan på systemet. Har praktik i grannstaden och ska då ta buss eller tåg dit. Soc ger mig bara 600 och fk 500. Busskortet kostar 1100. Bara det att fk betalar inte ut till något busskort om jag inte kan visa kvitto (dvs: biljetten). De betalar dock i efterhand så jag måste få fram 500kr på något höger för att kunna köpa ett men jag har inte dessa 500kr. Soc är ju liksom ingen lyxinkomst så man har råd att lägga undan 500kr för sådant.

Det sade jag även till min handläggare att det är ett sjukt system och hon höll med. Ska de tvinga iväg folk på praktik så kan de ta mig fram ha ett lättare system och BETALA I FÖRSKOTT.

Cyklade 20 min, 8.6 km i morse. Skönt att få röra sig.
Ångesten gnager, oro för allt och inget.
Pratat med finaste vännen på tfn i dag. Jag saknar henne så himla mkt. (Bor 19 mil ifrån varandra)

Hästen fyllde 20 år idag. Så syrran och jag delade på en pizza ute i stallet idag. Skönt att sitta ute och äta. Varit varmt och fint idag.
Härlig kväll för en skritt tur med.

Pratat med min handläggare på af idag. Skitsur, inte på henne utan på systemet. Har praktik i grannstaden och ska då ta buss eller tåg dit. Soc ger mig bara 600 och fk 500. Busskortet kostar 1100. Bara det att fk betalar inte ut till något busskort om jag inte kan visa kvitto (dvs: biljetten). De betalar dock i efterhand så jag måste få fram 500kr på något höger för att kunna köpa ett men jag har inte dessa 500kr. Soc är ju liksom ingen lyxinkomst så man har råd att lägga undan 500kr för sådant.

Det sade jag även till min handläggare att det är ett sjukt system och hon höll med. Ska de tvinga iväg folk på praktik så kan de ta mig fram ha ett lättare system och BETALA I FÖRSKOTT.
Ja det systemet är helt sjukt :/

Kanske kan hjälpa i slutet av denna månad om du vill?

Haha han fick med lite gott. Morötter, äpple och en halv apelsin.
Det är vår tradition att fira i stallet när hästarna fyller år. Jag bjöd idag så när syrrans häst fyller år i maj får hon bjuda på nåt.

9 timmar kvar...:eek:
eller ja 9 timmar och 15 minuter....jag ska vara på gymmet om senast, senast, senast 8 timmar och 30 minuter.
Jaaaaaam!! :love:

Ska du fixa att hon har stalltjänst? :o

Du får komma och dansa med mig istället...!
haha ja hon ska allt mocka mm men eftersom de på ridskolan vet om min hästbakgrund så tycker de ju att jag kan göra det och det och min nacke pallar inget alls just nu. så jag måste neka till att hjälpa till och det känns aldrig kul

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
15 038
Senast: Luem
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V