Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde på en annons om diskmaskin förra veckan. Ingen svarade på numret men efteråt fick jag hotelser via en mailadress :crazy: I dag kom nya grova hotelser så nu har jag lyckats spåra upp människan :devil: och haft ett ilsket samtal med denne om att jag lovar poliskontakt om han inte låter mig vara ifred! :rage::rage::rage::rage:

Det har varit tyst sen dess....:cautious:

Jag ringde på en annons om diskmaskin förra veckan. Ingen svarade på numret men efteråt fick jag hotelser via en mailadress :crazy: I dag kom nya grova hotelser så nu har jag lyckats spåra upp människan :devil: och haft ett ilsket samtal med denne om att jag lovar poliskontakt om han inte låter mig vara ifred! :rage::rage::rage::rage:

Det har varit tyst sen dess....:cautious:
JAg fick sms om att jag var bunden till mitt kontrakt och måste betala .. men jag svarade snabbt att jag hade betalat och han bröt kontraktet genom att ej ge mig nyckeln. Och han kan faktiskt inte sälja huset om jag nu är bunden av mitt kontrakt och han hyr ut fler hus och då är yrkeshyresvärd. blev tyst en stund

Om en vecka ska jag göra ultraljud...jag är jättenervös! :(
I övrigt är det mest strul i mitt liv just nu. Har fått ta min medicin idag för första gången på tre veckor, levervärdena är fortfarande inte bra men jag har inget val så vi chansar. Så imorgon blir det soffan med illamående, tur jag är van ;). Stämningen i stallet är kaos, jag ska ringa på ny boxplats imorgon som jag har fått nys om från min gamla praktikplats. Litet ridhus tackar jag inte nej till!

Två till,
-Kan du säga en vagn som varken har hjul, botten, stång eller säten?
-Lasses pappa hade tre söner den första hette Knatte den andre Fnatte vad hette den tredje?

Idag skulle jag & hunden duscha men jag kom bara ihåg att duscha mig själv:o & nu känner jag inte för att blöta ner mig igen, där hade hon tur hon:p

@astronaut Svar på den andra frågan är Lasse:D men fick fundera några sekunder:p den andra har jag inte kommit på än;)

Idag har jag ätit en hel barnmatsburk, lite fil med fruktpuré och en liten skål fisksoppa.

Värsta vräker i mig!

Och jag tänker minsann äta lite till innan jag lägger mig :d

@EmmaW vad har hänt?

vv köpte en vad jag trodde var liten klöspelare:
10574481_10204144924296025_1917687631423710257_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 556
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
300
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V