Hops, har visst fyllt år igår. Firade det hela med att sova framför TV:n hela dan...nu Coca-Cola.
Grattis i efterskott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hops, har visst fyllt år igår. Firade det hela med att sova framför TV:n hela dan...nu Coca-Cola.
Inom äldreomsorgen. Tänk att det kan vara så olika på olika ställen. Det här är utan tvekan ett av dom bästaHärligt! Vad har du för jobb?
Födelsedagen i går var faktiskt bra!
@Got2Be grattis i efterskott!
VV borde få pris eller något som lyckades gå och handla utan att köpa något onyttigt. Inte ens Ben & Jerrys för 39.90.
@ancan
Lät som en bra idé
Själv har jag sovit på soffan inatt och lyckats sova bäst hittills denna vecka av jobbig förkylning/hosta.
Det droppar lite utanför här med.
@canine Jag har haft glossybox ett tag nu men precis slutat. Fick hämta ut på posten men bor i lägenhet så det är ju inte så konstigt.
Håller med @lil-sis - både bra och meningslöst sammanfattar allt typ
Köper sällan smink så tyckte det var lite roligt men efter typ tre-fyra svarta kajalpennor (jag som gillar färg), femtielva mascaror (NÄR ska man använda alla?) och ett system som går ut på att du ska pröva sakerna (=går inte att sälja sen/ge bort) så tröttnade jag nu.
Däremot blir det nog någon meme-box i framtiden. Samma koncept men bara fullstora produkter (om jag fattat rätt) och från Korea. De hade prinsess-tema på flera boxar! Typ Lilla Sjöjungfrun och Askungen och så