Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fyllde år i slutet av maj...födelsedagen nämndes här av olika anledningar 2 dagar innan men ingen kom i håg den på dagen så inte ett ord ifrån någon ....och nej inte bitter men kanske kände mig lite bortglömd....men men@EmmaW: *stor kram* När fyllde du år? Misstänker att jag missat det
Jag fyllde år i slutet av maj...födelsedagen nämndes här av olika anledningar 2 dagar innan men ingen kom i håg den på dagen så inte ett ord ifrån någon ....och nej inte bitter men kanske kände mig lite bortglömd....men men
TackFörlåt, jag vet hur jävligt det känns stor kram i efterskott iaf
Å andra sidan är min hjärna inte riktigt med efter dagens smäll så jag kan mycket väl ha snurrat ihop det nuÅh har jag kanske drömt ihop det? hmm kanske borde gå och lägga mig istället för och sitta och leta efter tårtor vid folks avatarer
Ja innan så var det ju en tårta vid ens avatar när man fyllde år, nu ser jag ingen på Sonic t.ex. (visst var det väl en tårta?)
Fast jag har fyllt i mina uppgifter.Jo det var tårtor innan! Lätt att se när det är någons födelsedag här då
Men man måste kanske fylla i sitt födelsedatum i inställningarna annars kommer nog ingen tårta upp.
@Sonic76 Du fick i alla fall grattis både här och på face, det var ju mer än en annan fick....
Åh har jag kanske drömt ihop det? hmm kanske borde gå och lägga mig istället för och sitta och leta efter tårtor vid folks avatarer