Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag helklippt alla 3 hästarna, unghästen för första gången och hon stod som en klocka hela tiden:up: hittat en bra behandlingstrategi, fått en spark i huvudet av en häst :down: jobbat och nu mår jag väl inte inte direkt jättebra. Har nog fått en hjärnskakning och klurar på om jag ska gå till jobbet eller inte i morgon :cautious:

Åh har jag kanske drömt ihop det? hmm kanske borde gå och lägga mig istället för och sitta och leta efter tårtor vid folks avatarer :p

Ja innan så var det ju en tårta vid ens avatar när man fyllde år, nu ser jag ingen på Sonic t.ex. :) (visst var det väl en tårta?)

Jo det var tårtor innan! Lätt att se när det är någons födelsedag här då:)
Men man måste kanske fylla i sitt födelsedatum i inställningarna annars kommer nog ingen tårta upp.

Jo det var tårtor innan! Lätt att se när det är någons födelsedag här då:)
Men man måste kanske fylla i sitt födelsedatum i inställningarna annars kommer nog ingen tårta upp.
Fast jag har fyllt i mina uppgifter.
Inte kul nu ju gör nu vet man ju inte när folk fyller år :)

@Sonic76 Du fick i alla fall grattis både här och på face, det var ju mer än en annan fick....

Jag är en idel grattare (åtminstone på fb), PMa så kan jag lägga till dig som vän på fb.. lovar att gratta dig i slutet av Maj! :) Anledningen till att jag grattade sonic här var ju för jag såg hon även fyllde år på fb..

Åh har jag kanske drömt ihop det? hmm kanske borde gå och lägga mig istället för och sitta och leta efter tårtor vid folks avatarer :p

Nej, du har inte drömt.. varit tårtor under ens profilbild när man fyllt år.

Jag har sjukt ont, mår apa och inbillar mig fortfarande att det faktiskt finns de som faktiskt bryr sig.
Den kretsen kan jag förvisso med säkerhet räkna på ena handens fingrar.
Jag borde egentligen vetat bättre och inte trott något annat vid det här laget.

Aja...strunt samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 556
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
300
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023