Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästan alla försvann. Känns som att jag inte kan lita på folk längre :(
Fast jag vet ju av erfarenhet att det är så här det blir. Folk tröttnar på mig.
Men DU har ju fullt upp med ditt eget elände. Är det då så konstigt att du inte orkar med andra?
Speciellt inte någon i kris? Inte ett dugg.

@whwycd du får pm:a mig om du vill. Jag ägnar gärna lite tid åt någon annan än mig själv just nu :)

Vv: lite trött, ledsen och ensam. Det vore ju trevligt om nån faktiskt brydde sig nog för att fråga hur jag mår men icke, ger man sken av att vara stark bryr sig ingen när man är svag tydligen.
Fortfarande arg....lite rädd... Är nog snart på banan igen oavsett.

@whwycd du får pm:a mig om du vill. Jag ägnar gärna lite tid åt någon annan än mig själv just nu :)

Vv: lite trött, ledsen och ensam. Det vore ju trevligt om nån faktiskt brydde sig nog för att fråga hur jag mår men icke, ger man sken av att vara stark bryr sig ingen när man är svag tydligen.
Fortfarande arg....lite rädd... Är nog snart på banan igen oavsett.
Vad hände när du blev sparkad?
Lät ju inte bra alls

Det möte jag skulle ha idag blev inställt, sen var det bup och vad säger man...

Vad hände när du blev sparkad?
Lät ju inte bra alls

.
Pållen blev lite rastlös när jag klippte i går och gjorde en "ko-spark" ( sparka framåt med bakbenet ) när jag klippte vid magen. Jag borde haft vett att sluta då men trodde det räckte med en tillsägning.
Så jag får väl skylla mig själv lite även om beteendet inte alls är ok.

Bwah!
Vikten fluktuerar trots mitt ynkliga intag (som inte är ynkligt med flit).

Visserligen har jag 800g kvar till första målvikten som är tänkt att uppnås till 1/11 och det borde ju inte vara något problem :p

Svordomarna som kommer när man halkar på övervuxna, regnvåta gamla stängselstolpar som man var lat o lät ligga kvar i våras, för att ta hand om dom senare... Nu är jag både öm, arg och har blöta kläder, kommer att få ett snyggt blåmärke på låret imorgon...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 556
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
300
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka