Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
VV hade bara 4,9 i socker nu när jag vaknade, känns bra! Dock är jag mycket hungrig och galet godissugen :(
Och så har jag fått lite träningsvärk efter det tuffa simpasset i fredags :D

Även fast det är lite löjligt så kunde jag ändå inte låta bli att bli glad över uppskattningen jag fick flår från flera män när jag promenerade genom parken!:o:D

@Got2Be: Det är inte löjligt, nog sjutton har jag blivit smickrad när 25-åringar stöter på mig (inte för att jag vet vad de ska ha en 40-årig kärring till :o). Damer (flera yngre) stöter på min karl och om det får honom att fjädra lite extra så är det helt ok :D han är ju het, det vet jag ju ;)

Kan tillägga att min karl är lite av en gammaldags gentleman och det älskar jag! Han absolut inte någon mansgris och förväntar sig att jag kan klara mig själv, skita ner mig och ta i men han har det där chevalereska sättet som är helt underbart.

@athena_arabians : :love: Två av männen som visade sin uppskattning var lite så! Då uppskattar jag det ännu mer! Det var liksom inte snuskigt eller obehagligt på något sätt! Ena mannen stannade liksom bara upp, tog av sig hatten, log och bugade sig!:love:

Hur funkar det om man är svensk men bor i utlandet? Får inte ni också rösta? eller måste ni isf åka hem till Sverige för att göra detta? @Got2Be
Man kan poströsta eller rösta på ambassaderna :). Väldigt smidigt är det.

(förlåt @Got2Be för att jag svarade på en fråga riktad till dig!)

Jag lyckades hitta en amma till kattungarna som adopterade dom små utan att tveka:love:
Så nu har dom en familj, mamma Maja och tre bonussyskon 2 dagar äldre att umgås med i 12 veckor och sen ska dom åter hit. Känns tomt men så bra ändå att se dom alla knyta an :love:

så är även denna helg snabbt över.
Imorgon kan bli en jobbig dag på jobbet men jag tänker att inställningen är viktig så jag måste vara positiv och tänka positiva tankar!

Jag måste flytta, speciellt med utvecklingen vi har i Europa nu. Lärde sig en del verkligen inte vad som hände under andra världskriget? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar