Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel Beklagar verkligen! Stor styrkekram!

Värdelöst vetande:
Dagen har varit något omtumlande hitills, saker och ting har inte alls gått som det ska...vissa saker faller dock på plats....
krångel med staketet på uteplatsen som gått sönder när dom gräsröjde här. Om man lovar nytt likadant staket så ska det oxå levereras, inte något helt annat utan att informera :banghead:
Tecknade bredband,blev felinformerad om villkor osv och fick fel papper men allt löste sig till slut efter många samtal:banghead:, fick det levererat i en vecka sen försvann det:confused: och i dag fick jag reda på att dom inte kan leverera till mig:eek: :rage: så nu har jag tecknat annat och hoppas det funkar :cautious:
Trilla av lilla ponnyn i går och knappt sovit nåt i natt pga av smärtan, har galet ont i axeln och nacken som jag landade på, anar en ev lätt hjärnskakning oxå..... ne i dag är jag inte katig :down:

Viktigt vetande:
Men jag fick ett mail om det det där jobbet jag sökte och så gärna ville ha och dom vill anställa mig på timmar vid behov :banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana:

Jag kommer inte klara mig på det ekonomiskt men det är en början och jag är så jävla glad rent ut sagt! :D

@Sonic76: Klicka på det som ser ut som fjäll i dialogrutan när man skriver ett inlägg. Det är knappen för att lägga in en bild.

Klickar man på IMG i Photobucket är det bara att klistra in den länken direkt, det var det jag gjorde ovan.

4CD5875D-39A2-4C7E-94B6-2A06BFF65ABD_zpsgxlwlfug.jpg
4CD5875D-39A2-4C7E-94B6-2A06BFF65ABD_zpsgxlwlfug.jpg
F :)

Man kan ju inte bli annat än glad när man har en sån här fining hemma :)

Senast ändrad:
@Got2Be Jag är biomedicinsk analytiker och jobbar just nu på kemlab på ett sjukhus. Så jag analyserar mest blodprover på olika sätt. Eller jag och jag, maskinerna gör ;)

@Sonic76 Vilken snygging!

VV haft en bra natt på jobbet och nu verkar det bli behagligare temperaturer också!

@EmmaW: När grannes unge testade stereon (igen...) på sin A-traktor kl 9.30 tyckte jag att det var helt ok att börja :D Gräsmattehelvetet är nu klippt, förutom en liten remsa som blev kvar när soppan tog slut. Den får helt enkelt vänta till nästa gång. Vill någon störa sig på den är det helt ok för mig :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar