Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bor ju i hyresrätt så jag borde inte behöva ens men de klipper så fult och jag har hägnat in baksidan så där får jag klippa

Ena Kissen vill inte gå på pelletsen pga av att den är för hård ? och jag vill helst av allt att det ska fungera både pga av enkelheten och ekonomin.........men fungerar det inte så är det ju knappast enklare och jag avskyr ju krångel men vill att det ska fungera :banghead: :wtf:

Jag borde också klippa gräset men det har kommit 15 mm regn så det är blött. Vi borde skämmas här hemma för sambon säljer gräsklippare!

Jag borde också klippa gräset men det har kommit 15 mm regn så det är blött. Vi borde skämmas här hemma för sambon säljer gräsklippare!

Fy på er! :p Jag antar att ni har en åkleksak också, då har ni ingen ursäkt! :D Här är det traditionellt monster som gäller (tack och lov med drivning på framhjulen!).

Kan tillägga att grannarna är säkert helstörda på att jag inte klipper oftare men jag är ensam med två gigantiska gräsmattor, jag har annat att göra än att pedantsköta trädgården!

Ett samtal från en vän om en nyfödd kattunge där mamma vildkatt blivit skrämd och övergivit resulterade i en snabb ändring av kvällens planer dvs fick jag ställa in kvällens dejt som dock var väldigt förstående;). Väl på plats hittades även en liten till i utkanten av gräsmattan. Nu vilar dom båda här hemma, varma, mätta och belåtna:love:
Och så var man åter fast i mata kattungar-träsket igen:love:

Grillade idag men blev inte optimalt.
Nu kollar vi hobbit sen ska vi sova.
Imorrn klippa gräs på framsida och baksida och sen försöka röja tvätt inne.
Ska boka tid för att tvätta handdukar med.
Borde byta gardiner i vardagsrummet med.

Fy på er! :p Jag antar att ni har en åkleksak också, då har ni ingen ursäkt! :D Här är det traditionellt monster som gäller (tack och lov med drivning på framhjulen!).

Kan tillägga att grannarna är säkert helstörda på att jag inte klipper oftare men jag är ensam med två gigantiska gräsmattor, jag har annat att göra än att pedantsköta trädgården!

Jo vi har en rejäl husqvarna åkgräsklippare och en automower där det inte är så kuperat (Så sistnämda stället är välklippt)

Jo vi har en rejäl husqvarna åkgräsklippare och en automower där det inte är så kuperat (Så sistnämda stället är välklippt)

Jag funderar på att skaffa en robotklippare till den stora gräsmattan (är så less på den!) men det får vänta tills ekonomin tillåter det.

Stora gräsmattan (den är tom lite större, hela syns inte på bilden) :meh:

Oj du har en del att klippa. Det har vi med när vi lägger ihop allt. Men idag blir det en tur på åkgräsklipparen!

Jag har en till också... plus en åker men den får en bonde klippa! :p

"Lilla" gräsmattan. Tyvärr går det inte att ha en robot där, den lutar för mycket och det är för mycket träd odyl. Nej, jag klipper inte bort förgätmigejerna, jag tycker de är jättesöta.

Kollar nåt djursjukhusprogram och då är det en häst med misstänkt fraktur och ändå så springer de i löpargången?
Nu misstänkte de iofs griffelbenet men borde man inte röntga först

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar