Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faaaaaaan vad arg jag blir!Man kan poströsta eller rösta på ambassaderna . Väldigt smidigt är det.
(förlåt @Got2Be för att jag svarade på en fråga riktad till dig!)
Fin vän du är som följer med och stöttar !Hoppas det går bra trots allt.vv: Jaha, nu sitter jag här och väntar på saneringsfirman som jag inte har någon aning om när de kommer Jag måste in till stan och hämta ut mina nya glasögon idag så jag hoppas de kommer på förmiddagen. Det hade ju varit enklare om de hade ringt som utlovat igår och bekräftat tiden
Imorgon är jag glad för alla positiva tankar som finns men inte för egen del. Ska skjutsa en vän till sjukhuset för det blir nog väldigt dåliga besked så denne ville inte köra själv (och fick inte för mig!).
@ztsu: Jag förstår hur irriterad du är, se ovan... Hur svårt ska det vara liksom att plocka upp en telefon?!
Åh vad tråkigt
Verkligen jobbigt..
usch, har ju varit i den situationen tidigare.. inte kul alls
@stjarnhimmel : Gud vad sorgligt! Skickar en tröstkram även fast det antagligen inte hjälper!
@stjarnhimmel Beklagar verkligen! Stor styrkekram!
Värdelöst vetande:
Dagen har varit något omtumlande hitills, saker och ting har inte alls gått som det ska...vissa saker faller dock på plats....
krångel med staketet på uteplatsen som gått sönder när dom gräsröjde här. Om man lovar nytt likadant staket så ska det oxå levereras, inte något helt annat utan att informera
Tecknade bredband,blev felinformerad om villkor osv och fick fel papper men allt löste sig till slut efter många samtal, fick det levererat i en vecka sen försvann det och i dag fick jag reda på att dom inte kan leverera till mig så nu har jag tecknat annat och hoppas det funkar
Trilla av lilla ponnyn i går och knappt sovit nåt i natt pga av smärtan, har galet ont i axeln och nacken som jag landade på, anar en ev lätt hjärnskakning oxå..... ne i dag är jag inte katig
Viktigt vetande:
Men jag fick ett mail om det det där jobbet jag sökte och så gärna ville ha och dom vill anställa mig på timmar vid behov
Jag kommer inte klara mig på det ekonomiskt men det är en början och jag är så jävla glad rent ut sagt!
tack alla snälla!
Men det är märkligt hur man fungerar.. Att man vissa dagar kan vara helt knäckt men sen redan dagen efter kan man skratta och le och så.. Och då får jag nästan dåligt samvete.. Som att jag inte bryr mig.. Men det gör man ju... men det är som man glömmer bort det vissa dagar.. eller nä..inte glömmer bort.. Men jag har nog inte riktigt orkat ta in det ännu..