Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan poströsta eller rösta på ambassaderna :). Väldigt smidigt är det.

(förlåt @Got2Be för att jag svarade på en fråga riktad till dig!)
Faaaaaaan vad arg jag blir!:rage:

:D Haha nej då!:D
VV:Jag var tyvärr för seg att poströsta/rösta på ambassaden, men jag har anmält min nya adress här i Tyskland så att jag får hem lappar och sånt där!:)

@Linda8142 : Tyvärr så schabblade jag bort tiden i huvudet med Europaval och allt pga massa strul med annat, så tyvärr röstade jag inte!:( Men i år blir det första gången någonsin som jag får rösta i riksdagsvalet!:D

vv:

Satan vad jag hatar hantverkare och associerade personer! :rage: :rage: Hur jävla svårt ska det vara att höra av sig som avtalat och lovat :banghead: :banghead: Jag kommer att få magsår på den här jävla saneringen :arghh: :arghh:

VV jag har ätit en hel honungsmelon, nu är jag mätt (nåja skalet och kärnorna åt jag ju visserligen inte).
Nu blir det mer criminal minds.

vv: Jaha, nu sitter jag här och väntar på saneringsfirman som jag inte har någon aning om när de kommer :mad: Jag måste in till stan och hämta ut mina nya glasögon idag så jag hoppas de kommer på förmiddagen. Det hade ju varit enklare om de hade ringt som utlovat igår och bekräftat tiden :meh:

Imorgon är jag glad för alla positiva tankar som finns men inte för egen del. Ska skjutsa en vän till sjukhuset för det blir nog väldigt dåliga besked så denne ville inte köra själv (och fick inte för mig!).

VV: FAN! Saneringsfirman kommer inte idag, det har kört ihop sig för dem (vilket kan hända, det förstår jag) MEN DE VISSTE DET REDAN IGÅR OCH KUNDE INTE FÅ TUMMEN UR OCH RINGA! :rage: :banghead: :rage: :banghead:

Ja, jag är lite irriterad om det inte märks :angel:

vv: Jaha, nu sitter jag här och väntar på saneringsfirman som jag inte har någon aning om när de kommer :mad: Jag måste in till stan och hämta ut mina nya glasögon idag så jag hoppas de kommer på förmiddagen. Det hade ju varit enklare om de hade ringt som utlovat igår och bekräftat tiden :meh:

Imorgon är jag glad för alla positiva tankar som finns men inte för egen del. Ska skjutsa en vän till sjukhuset för det blir nog väldigt dåliga besked så denne ville inte köra själv (och fick inte för mig!).
Fin vän du är som följer med och stöttar !Hoppas det går bra trots allt.

Min häst har ont och kliniken ringer inte tillbaka fast jag ringt växeln två gånger och påtalat att jag måste få prata med någon. Blir galen! :rage:

@ztsu: Jag förstår hur irriterad du är, se ovan... :meh: Hur svårt ska det vara liksom att plocka upp en telefon?!

Eller hur!
Hade jag varit besökande patient på kliniken och vet. hade sagt "jag skulle behöva ringa en patient med en akut dålig häst, är det okej om du får vänta lite" hade jag självklart inte haft något emot det. På samma sätt som att jag inte tror att hennes patienter just nu skulle ha något emot att hon gick och ringde mig nu. Grrrr!!!

Har världens snyggaste öga idag, not...
Det har svullnat i ögonvrån pga en finne.

Väntar på mail och telefonkontakt nu från fk och andra

Åh vad tråkigt :(
Verkligen jobbigt..

usch, har ju varit i den situationen tidigare.. inte kul alls

@stjarnhimmel : Gud vad sorgligt! Skickar en tröstkram även fast det antagligen inte hjälper!:(

@stjarnhimmel jag beklagar verkligen!

VV god natt alla! ;)

@stjarnhimmel Beklagar verkligen! Stor styrkekram!

Värdelöst vetande:
Dagen har varit något omtumlande hitills, saker och ting har inte alls gått som det ska...vissa saker faller dock på plats....
krångel med staketet på uteplatsen som gått sönder när dom gräsröjde här. Om man lovar nytt likadant staket så ska det oxå levereras, inte något helt annat utan att informera :banghead:
Tecknade bredband,blev felinformerad om villkor osv och fick fel papper men allt löste sig till slut efter många samtal:banghead:, fick det levererat i en vecka sen försvann det:confused: och i dag fick jag reda på att dom inte kan leverera till mig:eek: :rage: så nu har jag tecknat annat och hoppas det funkar :cautious:
Trilla av lilla ponnyn i går och knappt sovit nåt i natt pga av smärtan, har galet ont i axeln och nacken som jag landade på, anar en ev lätt hjärnskakning oxå..... ne i dag är jag inte katig :down:

Viktigt vetande:
Men jag fick ett mail om det det där jobbet jag sökte och så gärna ville ha och dom vill anställa mig på timmar vid behov :banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana::bow: :love::banana:

Jag kommer inte klara mig på det ekonomiskt men det är en början och jag är så jävla glad rent ut sagt! :D

tack alla snälla!

Men det är märkligt hur man fungerar.. Att man vissa dagar kan vara helt knäckt men sen redan dagen efter kan man skratta och le och så.. Och då får jag nästan dåligt samvete.. Som att jag inte bryr mig.. Men det gör man ju... men det är som man glömmer bort det vissa dagar.. eller nä..inte glömmer bort.. Men jag har nog inte riktigt orkat ta in det ännu..

@stjarnhimmel lyssna på Sonic för det är så det är och bara för man skrattar betyder inte att man glömt bort sorgen. Det är ett sätt för kroppen att överleva och fortsätta fungera. Kramar!

tack alla snälla!

Men det är märkligt hur man fungerar.. Att man vissa dagar kan vara helt knäckt men sen redan dagen efter kan man skratta och le och så.. Och då får jag nästan dåligt samvete.. Som att jag inte bryr mig.. Men det gör man ju... men det är som man glömmer bort det vissa dagar.. eller nä..inte glömmer bort.. Men jag har nog inte riktigt orkat ta in det ännu..

Jag beklagar verkligen @stjarnhimmel :( Man glömmer inte bort men man måste leva också. Samma dag min pappa dog satt jag och skrattade (visserligen genom tårar) när jag pratade med en av hans vänner när vi mindes saker han gjort tillsammans med pappa.

*stor kram*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar