Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat och känner mig som nåt katten släpat in :meh:

Kollar på youtube och klurar.....intervju efter lunch i dag :up:

Hej hopp!

Mycket trött, en smula oglad pga en strulande människa i mitt liv, som försöker köra över mig, men annars är det ganska okej :)

Har sovit i tre timmar och bälgat i mig kaffe så snart piggnar jag till igen ;)

VV: Lite fundersam över mina knän. Fattar inte varför det går så mycket upp och ner med läkningen. Fattar inte heller varför jag helt plötsligt tappade känseln heller...

Dricker öl och lyssnar på musik på youtube....
Det här dejtandet alltså...frågan är om det är värt det ? :cautious:
Känner mig arg:rage:.....troligtvis för att jag snart fyller år och vill bara slippa all press om att se glad ut för värdelösa saker jag inte ens vill ha eller behöver, jag vill bara överleva,ha mat på bordet och lyckas betala för mig och just nu är det en kamp jag inte vet om jag klarar:(. Min pappa har redan lyckats snirkla sig in på min dag med orden om att jag ska få något litet för överlevnad. Och jag min dumma jävel:banghead: gick med på det (desperat?)och jag vill inte ens träffa karln:(. Jag vill inte behöva sälja min själ till djävulen(han) på min dag.Jag gör det tillräckligt dom få gånger vi har kontakt. Jag vill bara fly på min dag....Jag har ALDRIG haft en trevlig födelsedag någonsin....och jag kommer säkert ångra det här inlägget i morgon....:wtf:

Oavsett hur jävligt mitt liv är så har jag det bra, lyckas lösa det mesta akuta och så vidare.
Dock är denna helg inte kul då det enda jag fått i pengaväg är bb och bostadsbidrag och där är det strax slut.
Hoppas det fixar sig på fredag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar