Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
VV var på ögenbottenfotografering i förmiddags, då får man pupillvidgande medel så att de kan se in och fota. Och jag som är ljuskänslig i vanliga fall blev rejält bländad ute i solskenet trots solglasögon. Det gick inte så bra att gå och blunda samtidigt heller :p

Min häst som har EMS har gått på bete i en månad och inte gått upp alls....:confused: DET är konstigt!

"Som hästägare är man tydligen aldrig helt tillfreds " :banghead:

Funderade på vad jag ska göra med mina 5 dagars semester jag ska ha i augusti när festivalen nu inte blev av som tänkt. Funderade på att åka upp till Kiruna och hälsa på, men bara tåg och hotell skulle gå på ca 7000 :(

Kan känna en viss avundsjuka på alla dessa arbetande människor som erbjuds jobb till höger och vänster, dvs lösningar osv allt för att vara kvar, och jag får bara avslag hela tiden och ingen tycks vilja ta i mig med tång ens :( Jag kommer gå under snart om jag inte hittar ett jobb....

VV känns aldrig som jag och dietisten hinner prata om mat när jag är där, hoppas att jag får gå där länge så vi kanske hinner prata om det också. ;)

Har varit hyfsat svalt inne fram till 19 tiden, nu är det 27 grader inne, nästan 28z
Djuren mår sådär, ska byta rum på kaninen och så går både takfläkt och bordsfläkten nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar