Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
VV är trött och blir då superhungrig. Men jag ska vaken till närmare 10 imorgon så vill inte äta slut på alla kalorier redan. Får väl bli lite champinjoner.

@athena_arabians : Det är så värdelöst! De jobbigaste är ju att jag antagligen kommer få antibiotika och det vill jag bara inte!:( Men samtidigt orkar jag inte ha ont och gå i flera dagar och självbehandla mig.

Jag har fått UVI!!!:arghh:
Jäkla otyg det där ! Krya på dig!
Drick 2 liter tranbär på ett dygn så brukar det försvinna, i alla fall på mig.

vv:
Jag antar att jag drömmer av en orsak men det får gärna sluta nu. Drömmarna gör ont i själen....:(

@Got2Be Jag har haft både milda och kraftiga varianter. Även om jag kissat blod. Men är du jättedålig så ta antibiotikan så det inte vandrar vidare uppåt i kroppen men känner du att du kan ge det ett dygn så kan ju jucien vara värd att testa.

vv:

Nu tänker jag vara gnällig med mit I-landsproblem... Jag har fan inget varmvatten så jag kan inte duscha! :arghh: Jag har en duschbod under tiden de sanerar badrummet men när de installerade den igår glömde de slå på varmvattenberedare så nu får jag åka in till stan oduschad! :arghh: :arghh:

Ja, jag vet att det finns de som har det värre (speciellt här på forumet) men just nu tycker jag lite synd om mig själv *mutter*

@EmmaW : Ska gå ner och köpa det nu! Jag drack citron-vatten på morgonen nu för jag läste att det också kan vara bra! Det känns faktiskt bättre. *hoppas hoppas*

Okej: jag har varit inne i 30 affärer och ska nu ringa 4 till (orkar inte åka fram o tillbaka, kostar bara massa bensin) och frågat om prova på. Fått miljarder nej typ. Vissa av förståeliga skäl men en del andra :C

@Got2Be Försök att hoppa antibiotika i största möjliga mån! :) Allt surt är bra, bakterierna i urinröret överlever inte i den sura miljön. Själv tycker jag citronvatten funkar bättre än tranbärsjuice.
Ju surare desto bättre! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar