Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaså.. ska det byggas om?

Vattenskada :cry: (tycker gråtsmileyn passar bra här). Pappa ville inte göra ngt åt den (gammal och envis, varför betala i onödan) men försäkringsbolaget var snälla nog att låta mig fortsätta ärendet fast det hade gått för lång tid. De har varit jättebra. Fick en duschbod i fredags och en kille är här och grejar med vattnet nu.

Hoppas det går bra för dig i dag. Du kämpar på så starkt. Jag hoppas det löser sig snart för dig så du får en liten som du längtar efter. Stor kram!

Färdig och yr :p

Jag tycker mest att livet är så ironiskt. Som ung var jag livrädd för att bli gravid, snacka om onödigt... :p

@stjarnhimmel
Tack:)
Det är angående den här ruljansen med rotation i grupperna. Jag fick ju mitt andrahandsval. Då ska man gå på ett samtal och chefen ska motivera varför man fick det:meh:

Så drygt att ligga och vänta på läkaren... Vill hem nu.

Är trött men mår bra, läkaren ska diskutera återbesök.

Kunde ju ringt...

Har inte ont just nu men vill till bilen innan det börjar värka igen så jag hinner ta en näve värktabletter.

@stjarnhimmel ja, jag har tjatat lite på henne för att få veta om jag behöver leta efter nytt eller inte. Och alla mina kollegor har ansett att det är klart jag får stanna och det vore en skam annars och liknande. Och jag har i princip fått ett muntligt löfte, men jag ville ha det på skrift innan jag vågade andas ut :D

Äh det var ett nytt utomkveds men det verkar som att kroppen kan hantera det själv den här gången.

Ska tillbaka på torsdag och lämna nya prover.

Är helt galet trött :crazy:

Nu har jag bytt ut all kattsand här hemma mot värmepellets....hoppas på att det ska bli mer ekonomiskt:angel: och dessutom smidigare då ena kissen börjat kissa rätt mycket.:down:
och så hoppas jag att den svårflörtade godkänner bytet annars lär jag få sova på soffan i natt....:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 598
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar