Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vv första maskinen tvätt igångsatt, konstaterade att det blev mycket tvätt när man ska tvätta sängkläderna som satt på extratäcket och extrakuddarna (plus allt från min egen säng) :p

Den frågan har jag också ställt mig. Så pass att jag funderade på att starta en tråd här på Buke.

Jag fattar inte heller.

I mitt fall handlar det om tusen anledningar varför inte pengar är överförda. Bättre att säga att man har inte tillräckligt och fråga om man kan vänta till löning!

kl

I går hittade jag dom, där dom lyste i mörkret vid stallet så vackra :)
Nu kommer våren :love:

Helgen som var så gick jag kurs i Boogie Woogie. Snacka om att man trodde sig ha två vänsterfötter.....Kul, men till slut blev det härdsmälta...ingenting rätt.
I helgen har jag inte gjort många knop. En promenad i härligt väder.

Har sovit bort hela helgen :o
Men varför??
Finns ingen egentlig anledning att vara tröttare nu.
Är lite förkyld men...

En av dotterns kompisar tappade hennes dator i golv och hdmikabeln gick sönder :/
Jag har inte råd att köpa en ny heller, fick ju den här av grannen.
Hoppas datorn klarade sig.

Krattat löv/ruttna äpplen idag och ridit lite dressyr i em. Känns i kroppen nu.
Kollar Ponnyakuten nu.

Precis.

VV: Undrar om njurarna håller på att kollapsa eller något?
Ibland får jag "svårt" att andas, ingen astmamedicin hjälper (pulmicort, oxis, symbicort eller ventoline) utan det enda som hjälper är vätskedrivande :eek:
Då får jag springa på toa "stup i kvarten" och andningen lättar.

Jag kan träna/dansa "någorlunda" men hänger inte riktigt med...så jag mår nog inte helt bra :p
(ingen allmänpåverkan annars!)

Blä!!!

Är det normalt att ens lilla dotter är sjuk varannan vecka? Nu kom febern igen och hon hann gå en hel vecka på förskolan...

Hann hon bli helt frisk innan hon gick tillbaka till förskolan?
Annars säger jag som jag brukar - ring 1177 och hör med dem.

De flesta barn är väl sjuka mer eller mindre jämt vid den här årstiden, det kallas ju inte vabruari för inte.

VV blev riktigt bra med soffbordet jag fick idag, och så har jag bjudit mamma och hennes sambo på väldigt god mat som tack för att de lämnade av bordet hos mig :)

Hann hon bli helt frisk innan hon gick tillbaka till förskolan?
Annars säger jag som jag brukar - ring 1177 och hör med dem.

Japp! Hon fick vara hemma vara hemma ett par dag extra. Men det är väl så! Nyinskolad, vabbuari...:(

Det som gör mest ont är att jag måste arbeta, men sambon tar ju hand om henne mycket väl!

En stor kram just till dig :)

Kl
Man ska fylla sina dagar med liv , inte sitt liv med dagar.
Känns bra att ha massor att göra och äntligen finns orken igen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 149
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka