Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fast fosterföräldrar får ersättning för att de tar hand om barn och antar att de pengarna skall ersätta bla sånt här, och andra omkostnader.

Och det brukar täckas av hemförsäkringen, där barnet bor :)

Här har solen varit framme hela dagen:love:
Har varit ute från 09.00 imorse och kom in först nu:love:

Var mulet i morse men sen har solen skinit :)
Nu ska jag sova snart, är trött hela jäkla tiden nu

Blev svimfärdig på BodyJamen idag - men i övrigt gick det fint! :D
Fick t.om. till hoppsnurrarna med hopp (kanske utan stilpoäng dock) men crisscross funkar ICKE, jag slår krokben för mig själv om jag ens kommer i närheten av att "få till" det.

Crisscross är typ så här:
Stå rakt, hoppa "utåt" med båda benen, det ena framför det andra, och sedan ska det benet bakom det andra i sidohopp?
Det säger sig självt att det inte funkar :rofl:

Men det är sååå kul! :bump:

Kan ju inte hoppa alls förrän jag fått fixat läckaget :(
Fortfarande seg.
Nu ska jag sova :/

VV:
Förbenade, jäkla, pisshus, jäkla... KOKOSNÖTsfanskapshelvete. Sådär, det där var nog tillräckligt många svordomar åt mitt andra rulltårtsförsök. Jag SKA komma på det där braiga, hönsmensfria, receptet någon dag. Tills dess lär jag behöva mer svordomar och odlat bättre humör när det kommer till att misslyckas med något jag bakat/lag

ps. flyttade nyss tillbaka till Korpolompio Underground.

Jag skulle bara dra igång musik så jag kunde komma igång och städa...vad händer?
Rätt gissat; buke, facebook och "jag ska bara..." :cool:

kl

Snart har jag syndat klart även om det inte varit något onödigt som inhandlats. Nu är det bara drakarna att ta tag i och lösa så kan man andas ut igen. Ser fram emot nästa månad :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 017
· Visningar
31 848
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka