Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fan lyckades även krocka kommunlånebilen idag:banghead:
Skulle hämta den, backa och körde rakt in i ett räcke. Missade att det var där och var stressad:(
Ska in och skriva under en skadeanmälan imorgon.

Uh, hoppas du mår bra ändå! Låter som om det inte direkt var din dag idag, hoppas den blir bättre imorgon.

Dagens mail:
"dig skulle man gärna bli sparkad på pungen av ! hur underbart som helst ;) nästan en kastrering ;)"

Funderar fan på att skriva "javisst :D".

*kl*

Vi har årliga reviews på jobbet, där man får kommentarer och "grades" beroende på sina prestationer inom olika kategorier och i relation till särskilda mål. Idag fick jag tillbaka min review med alla grades satta... jag har fått fantastiska kommentarer och jättehöga grades, så nu sitter jag här på jobbet och läser min review och gråter en liten skvätt över alla fina ord från kollegorna... :love:

... nu måste jag bara leva upp till detta i år också. :o

Vad tråkigt!:( Jag körde in i en annan bil en gång för att jag var så stressad när jag skulle fickparkera!:( Inte kul!

Promenerade hem från psykologen, trodde inte jag skulle orka men jag gjorde det!! Känner mig nöjd med mig själv. :)

*prassla*

Tack båda två, det värmer....

Det hjälper att höra även om jag inte riktigt förstår hur det ska gå till. Ibland kommer det bara över mig och i dag har jag varit riktigt ledsen hela dagen :cry:

Hoppas morgondagen känns bättre...

KL
Gör näst sista passet på jobbet som jag varit på i sju år. Dubbla känslor.

*kl*

Vi har årliga reviews på jobbet, där man får kommentarer och "grades" beroende på sina prestationer inom olika kategorier och i relation till särskilda mål. Idag fick jag tillbaka min review med alla grades satta... jag har fått fantastiska kommentarer och jättehöga grades, så nu sitter jag här på jobbet och läser min review och gråter en liten skvätt över alla fina ord från kollegorna... :love:

... nu måste jag bara leva upp till detta i år också. :o

Grattis fina, fina du! :love: Det är du såå väl värd! :love::bow::bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
48 49 50
Svar
984
· Visningar
30 787
Senast: Masse
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår