Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hmm hade en mardröm inatt vilket gjorde att jag gick i sömnen och ut genom dörren:o
Inte så skönt att stå barfota ute mitt i natten så gick in igenO_o

Älskade mims!!
Hur de håller på... Dumma politiker
Nu kan vi inte ens skylla på dem!
Det är vår egen chef (som är mer än väl medveten om hur vi har det) som trampat på oss, gått bakom ryggen på oss, och nu ska vi skyfflas undan till ett ställe där vi inte hör hemma alls! :(

Note to self - lita aldrig på maktgalna.

Men jag orkar inte kämpa längre , förra processen körde jag helt själv. ..men det känns verkligen inte värt det längre :(

Kul:up:

Idag kan skatorna och kråkorna på tomten inte klaga. De har fått både en bit morotskaka, ett ägg, lite brödkanter och mögelost till middag :p
Råttan som bor i vallen skuttade runt med. Men nöjde sig med frön som ramlat ner från fågelbordet.

Vågar jag ens kolla?

Sitter och har ont lite överallt efter bowlingen igår.
Har handlat mat idag och fick faktiskt handlat mycket för lite pengar.
Nu ska jag dricka kaffe och bara ta det lugnt.

*kl*
Jag ska ut och resa med min syster och hennes små troll!! Tyvärr inte förrns i juni men jag längtar redan!

Undrar samma sak faktiskt. Att sanningen ska vara så svår för vissa :banghead:

Vv: äntligen pengar på kontot :)
har precis lagt ca 900kr på hälsokraftbutiken :o
Men det är värt för jag mår riktigt bra nu :banana:

VV har tittat på Den gröna milen ikväll. Nu dags att hoppa i säng så man orkar med allt som är inplanerat till morgondagen. :)

Jag ska tydligen åka på kryssning.. med min ena systerson. Inte det lättaste, han är som en vessla och dessutom har massa knas så krävs mediciner o allt. Och han kan heller inte prata rent utan använder tecken som stöd, som om jag kan alla tecken.. :o

Kaffe på g. Är vansinnigt trött så kanske ska sova en timme till.
Jag och dotra ska gå in till byn sen och hon ska handla lite lördagsgodis.

Hmm skum start på dan. Känner mig allmänt darrig:meh: trött med. Ska ta mig lite frukost och se om det blir bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 220
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka