Kram!♥
QUOTE]
Skickar värme och styrka.
Tack!
Jag insåg igår vad det var jag behövde just då, byta energi - så jag åkte till gymmet för ett pass Zumba...Väl där såg jag att det var Bodybalance efter, så jag gick på det också.
En av tränarna på gymmet var med på Bb:n, så jag kunde lifta med henne hem sedan (bor i samma port, hemskt praktiskt!
)
Så jag fick både utlopp för energi, sträcka ut stelheter och slappnaaaa aaav
Men så kommer jag hem och sambon berättade lite vad de kom fram till på månadsmötet de hade i gruppen igår (vilket jag då aktivt valde bort) men sa att "resten får vänta tills imorgon..."
Så i morse när han berättade höll jag på att smälla av!
I december förra året fick vi ju veta att vi inte skulle få ha kvar rummet som gruppen håller till i - vi gick ihop oss och skrev ihop ett brev som jag (ensam) läste upp inför personal och chefer.
Överchefen backade direkt, och vi blev lovade att vi skulle få vara med i eventuella framtida beslut som rör vår grupp. BRA tänkte vi, och andades ut...
Igår var det då dags igen - Ledarna för gruppen sa att vi inte alls skulle få vara kvar, utan att det t.om. kunde vara tal om att flytta oss till lokaler som inte ens är våra, utan som tillhör en HELT annan verksamhet!
Hur kan de göra så här???
Ska vi inte få vara trygga någonstans? Ska vi behöva knuffas undan till lokaler vi inte har någon som helst anknytning till "bara för att"? (vi fick tydligen inte ens veta varför...!)
Jag orkar inte kämpa för det här mer nu, jag kommer ifrågasätta det men om det redan är bestämt så lägger jag ner hela skiten...efter 3 års kämpande mot politiker, med en chef som vi trodde var på vår sida...vad tjänar det till att fortsätta när de ändå trycker ner oss, om och om igen?
Det går bannemig inte att lita på folk!