Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fast man får stå ut med att bo på 28 kvadrat och utan balkong så vet inte hur lyxigt det är egentligen ;)

Ska "bara" gå på 3000 att laga mina tänder inklusive en tandutdragning.
Dock är inte visdomständerna medräknade där

Hade bestämt mig för att åka på afron och skippa min vanliga "Tisdagsaktivitet", och vad händer?
Afron är inställd! :mad:
Så nu försöker jag få mig själv att gå på Zumba istället...

Jättefint och lyxigt :)

Vv: Försöker vända om efter samtalet i går men fortfarande inte lyckats. :( Människan är oförmögen att älska, känna, hantera och lyssna. Jag borde ha lärt mig vid det här laget. Känner mig som en stampad trasa :crazy:

Vv: är trött på att vara fattig. Jag vill bli rik!

kl på mig själv.....

facket fick tag på löneavdelningen i dag och dom har ännu inte hunnit :eek: kolla på papprena för utbetalning av min lön :rage::rage::rage:

Usch så negativ jag är i dag:cautious: återkommer när jag hittat mitt glada jag igen :(

Imorgon "smäller" det :( Kommer knappt kunna sätta på honom hans sele och konstigt det kommer kännas med ett hundfritt hem.
1779776_1464522503775918_459650329_n.jpg

Senast ändrad:

Men fy vad sorgligt!:cry:
Alla med djur vet ju att den dagen kommer att komma, men man försöker att inte tänka på det!
Det går alldeles för fort!

Skickar en tröstkram!

Det inte alls fräckt, jag önskar jag kunde svara dock :( Jag fick dem som tonåring (kanske 10 år sedan) och jag vet inte var mamma har köpt tyget. :( Märkt är pagunette of scandinavia (om det kanske skulle kunna hjälpa) :)

Astronaut, jag beklagar :(

VV Liza börjar bli mer och mer leksam, kelig och modig, och inte en enda felkissning ännu :)

Åh panikångest igen..
Jävla läkare som inte skriver ut tillräckligt med medicin.

Idag krävs rejäla tag. Jobba 13-22, är inte sugen:o
Imorgon resurspass, undrar vart jag ska va.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 406
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 881
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka