Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV ska man gå på kalas på lördag eller inte? Saker som talar för: födelsedagsbarnet flyttar snart till sthlm, det är kul att träffa släkten och lite kul att komma bort. Saker som talar emot: det är 14 mil enkel väg, det skulle bara vara för några timmar då jag inte vill lämna katten själv över natten och det vore skönt att slöa en hel helg.

Alla hjärtans dag :(
Suck
Ska köpa nåt litet till dottern.
Sen ska jag umgås med hunden hela dagen och hela helgen :)
Honom mår jag bra med iaf :)
Han ligger och snarkar nedanför sängen just nu :)

Kram Sonic ;)

1656263_10203029171279998_193755624_n.jpg

Typ så :)

Men ska bli god mat åt mig och hunden idag.
Har fläskfilé i frysen och så blir det potatiskroketter sås och grönsaker :)

Och kanske ett glas vin eller en öl :)

Typ så :)

Men ska bli god mat åt mig och hunden idag.
Har fläskfilé i frysen och så blir det potatiskroketter sås och grönsaker :)

Och kanske ett glas vin eller en öl :)

Dä ä gôtt dä :D

Jag blir nog också själv med min vovve , dock har fd loverboy gett förslag om annat ;)...men tant behöver ju sin skönhetssömn också :p

Haha ja ingen risk att hundägaren föreslår nåt, han jobbar natt hela helgen :)
Men tur det.
Jag är så dålig på att säga nej ibland haha :)

Äsch vänd på det till en dag där du kan älska dig själv lite extra, kanske skämma bort dig själv med något? Ett bad, choklad, ett glas vin, tända ljus hemma, en bra film.... en kväll för just dig?

Det ska jag försöka med :)

Äsch vänd på det till en dag där du kan älska dig själv lite extra, kanske skämma bort dig själv med något? Ett bad, choklad, ett glas vin, tända ljus hemma, en bra film.... en kväll för just dig?

Det ska jag försöka med :)

Exakt! :)

VV: Förra året blev det ju "firande" med en hög dos av allergimediciner p.g.a idiotklantig restaurang...i år är min enda (planerade) insats att köpa en ask med geléhjärtan, mest för att det är gott! :d

VV på tisdag ska katten åka in på djursjukhuset och få pälsen klippt, hoppas att hon inte kommer skämmas allt för mycket efteråt. Och på tisdag ska jag försöka ge blod för första gången också! :D

VV på tisdag ska katten åka in på djursjukhuset och få pälsen klippt, hoppas att hon inte kommer skämmas allt för mycket efteråt. Och på tisdag ska jag försöka ge blod för första gången också! :D

När får man se bild på den lilla skönheten?:) Eller har jag missat den?:confused:

Hon är jättevacker, lite för egensinnig däremot emellanåt ;) Dock är hon mer mörkbrun än riktigt svart tycker jag :) Otur för hon oavsett inte med sig iaf!

VV uhhh ibland önskar jag att jag inte kunde laga mat, iaf inte såhär god mat *jättemätt*

Orkade inte göra någon mat idag så ringde mamma o kollade om jag fick bjuda henne på billig alla hjärtans dag mat ute. Absolut.

Åkte till en nyrenoverad restaurang som jag var nyfiken på och de hade en endaste rätt som var vänlig. Kantarellsoppa med vitlöksbröd. 85kr. Första skeden var liksom "WTF var detta?" andra skeden var "Bläääää". Dyr soppa :D Mamma som åt sin toast skagen fick även äta upp min mat.. :angel: Blev till att åka hem och göra mat ändå :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 751
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka