Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jobbigt! Hoppas den inte bryter ut!

kl

VV: Gnnnnhn! En vecka kvar till provet!

kl

vv: Är förkyld. Hoppas det inte blir värre än nu, är inte så farligt nu, lite hosta och feber. Piggnade till massor när jag tog en Ibuprofen så nu fryser jag inte längre utan svettas snarare.

Intressant va? :p

Kl
Haft så kul i dag så himla skönt att komma bort lite, bara skratta och glömma allt här hemma för en stund med goda vänner som bjudit på precis allt fina vänner det där

GRATTIS!
Hittade du någon klänning till dopet?

VV tänkte laga massa mat idag, får väl försöka få tummen ur röven och sätta igång.

kl

VV: Tar en paus från pluggandet.
VV2: Fattar inte varför jag har fått finnar! Har typ aldrig haft finnar tidigare!:arghh:

Grattis lil-sis!

GRATTIS!
Hittade du någon klänning till dopet?

Kl:
Grattis lil-sis :bump:

Grattis lil-sis

kl

Grattis lil_sis!

VV: Sitter och kollar på hus!:arghh: Vill också köpa!!

Tack :love:

Den klänning (omlott) jag ville ha fanns inte så det blev alternativ 2b, ett trikåfodral i svart :o Ingen aning om hur jag såg ut, passerade ingen spegel igår :p

Grattis på födelsedagen! :)

VV: BodyJam, bodybalance och 1 timme promenad igår.
Zumba idag...imorgon BJ igen, sedan Afro på tisdag, Zumba på onsdag...att det kan vara så jäkla kul att dansa när man varken har koordination eller koncentration, eller fattar ett dugg? :rofl:
Men det ger en otrolig energi, så det är väl därför :)

VV är inte så lätt att lägga in den rena och vikta tvätten när man har en katt som ska hålla på och gå runt benen på en och ena stunden kela för att i nästan bita en i tårna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tips på Fiskmiddagar
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur