Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag menar spärra, och nej, tex ser inte min läkare om jag varit hos annan läkare på vc för något annat eller så. Dom kan inte heller läsa varandras anteckningar osv. Det ska bli jätteskönt. :)

kl

VV: Var duktig och stannade kvar 2 timmar på universitetet för att plugga idag!

Menar du om du går till olika läkare på samma vc? De kan läsa varandras anteckningar även om du spärrar. Och diagnoser syns, så vitt jag vet, även om det är olika mottagningar, om man inte har en speciell spärr.

Senast ändrad:

Nej det kan dom inte. Det har både sköterskan, en läkare och kuratorns sagt så jag gissar på att det stämmer då dom inte kommer kunna läsa varandras anteckningar osv. Möjligtvis kan dom läsa sina egna anteckningar men det gör lixom ingenting för mig. Sen kan man välja att spärra bara vissa delar av journalen om man vill så man behöver ju inte spärra hela. Diagnoser och sånt ska inte heller synas, därav att man får stort eget ansvar att ge rätt information till läkare.

*knapp*

Vv. på söndag ska jag träffa min dejt igen och vi ska till hans bror (och kanske syster??!!) hjälp..

Sitter reserv på jobbet.

Trist.

Men nu börjar jag irritera mig på att det kommer hit folk :mad:
Typ eremit idag uppenbarligen!

Kl
mot huvudstaden i goda vänners lag
Så skönt med en paus hemifrån och se annat även om det bara är över dagen :up:

*knapp*

FY FAAN vad jag är trött på det här!!!!!!!

Går ner för att tvätta.. min tid börjar 12:00
Maskinen är full (ja det finns EN) och det står 35 min kvar https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1620856_10151851386881315_1443758514_n.jpg
Det var förtvätten det.. vilket innebär att någon nyss lagt in i maskinen!
Och sen när huvudtvätten börjar så snurrar det så långsamt runt (tror det är en tung jacka i maskinen) så tiden ökar till 60 min!
Så där försvann min tvätttid.. tack och lov att jag har tid nästa vecka för annars hade jag fått vänta en månad till nästa gång.

Vi har EN (1) maskin att dela på och det är 4 lägenhetshus med 10 i varje så ca 40 som ska dela på tvättstugan...

Skrev en lapp nu "vänligen sluta ta andras tvättider!" skrev på svenska, engelska och polska (google översättning så hoppas dom fattar)
De som tvättar nu är polska

Jag är glad att vi har så bra grannar här :)

Dricker kaffe och tar det lugnt.
Funderade på att åka in till byn och handla, men det tar jag imorrn.
Har sovit dåligt så ska bara greja lite hemma nu.

*kl*
Jag håller på att packa och rensa men jag vet inte var jag ska göra av det vi inte vill ha kvar!

Går det att skänka bort till någon som säljer second hand eller liknande? :)

VV då har jag kommit hem med pip-Liza. Vi får se när hon behagar komma fram från under sängen.

Men iaf i byhålan i Blekinge jag bodde i så kom de gärna och hämtade sakerna, kanske finns det i Uppsala också? :)

Mår inte helt hundra idag, huvudvärk och svettas.
Nåja, det går över.
En intelligent värktablett och så heja.
Har en "dejt" den 14, men vet inte riktigt hur jag känner inför det just mu.
Jag vill liksom inte ha blommor och sånt och så kanske personen förväntar sig lite romantik.
Vet inte om jag är redo för det mitt i allt.
Samtidigt förstår personen om jag bara vill äta och umgås, men ändå

kl

VV: Förstår mig verkligen inte på folk.
VV2: Joggat 7 kilometer, men hade säkert orkat 10 utan problem.

Har en förkylning på g, nyst mycket och allmänt trött. Varit ute i stallet iaf. Nu slappa framför tvn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 407
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 987
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka