Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Sweep: Lugn och ro eller dramatik och oro?
Vilket behöver du i ditt liv?

kärlek (och lugn och ro)

vi ska ses på söndag så får vi ta allt från där och se hur det går.. han har bett om ursäkt för sitt beteende nu iallafall

Fast kommer du få det från en sådan strulpelle?

VV vi hoppa spå en bättre jobbnatt än den förra då allt var trasigt/inte gjorde som det skulle. Och så håller vi tummarna för att vi inte skrev in fel svar på alla "resparna" vi skrev in.

Varit på möte idag.
Nu ska vi strax lägga oss.
Dotra ska till skolan imorrn då öroninflammationen lugnat ner sig lite.

Usch! Stackars E! :(

VV: jag är så förbaskat glad över att det faktiskt finns ärliga människor i samhället!
Hela kvällen igår, och hela fm idag mådde jag så fruktansvärt dåligt över att mina nycklar var helt borta.
Åkte tidigare till passhunden för att hinna kolla på gymmet ifall de låg kvar i skåpet där, men icke.
Så då lånade jag nyckel av "lillhusse" som slutade kl 15 (jag hade DBT 13.30...säger sig självt att det inte hade gått ihop!) för att kunna låsa när jag gick ut med hunden.
Ringde hyresvärden och kollade om de fått in några nycklar, men icke. Ringde till "stora" gymmet för att se om de kanske fått in dem där (långskott...) men fick veta då att lilla gymmet (som är i porten bredvid passhunden) för en gångs skull var bemannat, så jag gick dit. Men nej, ingenting.
Ringde polisen och hörde med dem, de sa att jag skulle komma förbi och kolla, så kom jag på att jag kunde ta med lilla vovven (som lämpligt nog inte bor långt ifrån polishuset ;) ) och rasta honom samtidigt, men visste inte om jag fick ta med honom - så jag ringde IGEN, och jodå, han fick följa med.

Så vi gick dit...jag hade inga större förhoppningar (men ändå, det var mitt SISTA hopp! Jag såg ju problemen framför mig, låsbyten - som skulle bli dyrt för mig, och krångligt för dem) meeeen...

DÄR VAR DE!!! :bump::bump:
Polisen i receptionen sa att jag hade tur, för det är ändå relativt sällan som folk faktiskt lämnar in upphittade nycklar dit...

Och jag blev så glad, lättad och tacksam så jag grät hela vägen hem till passhunden :love:

Men då hade jag ju fortfarande lillhusses nyckel, så jag kunde fortfarande inte åka till DBT:n trodde jag (han skulle vara hemma till 15) men det löste sig OCKSÅ...så verkligen ALLT löste sig idag!! :love::bump::banana:
(Det kändes dessutom okej med kuratorn...!)

det tror jag att jag kan men det är en del jobb på vägen.. men vi får se efter söndagen hur det går

Vad skönt mims!!
Hela jag är ett vrak just nu.
Värk i kroppen, magen är ras osv..
Men men livet ljusnar väl snart :)

Å jag vet hur det känns Sonic! Sitter där i stressen själv just nu...

kl
Endokrin i morgon då...halvt skräckslagen inför det och provsvaren och allt:nailbiting:

Jobbig session hos kuratorn i dag.....relationer och trygget :cautious:
Vissa saker ligger helst begravda.....

Ska träffa A på fredag och han är singel nu....:nailbiting::banghead::sneaky:

Jag är förbannad.
Af har stängt här i Fgla så nu måste jag till Uddevalla.
Tänker då fan inte åka idag

Jobba ikväll. Vill inte, åh det tar emot :(

Skissat lite idag. Dock inte klar än.

Dagens lösenord: "Det går sakta, men det blir inte bra heller"

ALLT går fel :wtf:

Utom sonens utvecklingssamtal imorses, redig skolkille som än en gång fick höra att han kan bli vad han vill :)

Vad skönt.. Jag fick höra att det var besvärligt stt dotra var sjuk.
Jomen jag har gett henne öroninflammation med flit.
Suck

Vilken fin!:love:

kl

VV: MENSVÄRK! Sen jag slutade med p-pillrena har jag fått mensvärk! Och jag som tyckt alla varit så löjliga när dem säger att dem får mensvärk:p:o

VV nej måste ta mig i kragen och äta frukost och duscha och åka iväg och handla de sista kattgrejerna innan jag degar ihop fullständigt!

vill se bild på underverket sen husmusen!

kl
Jag överlevde mötet, värdena på ssk är bättre och jag ska fortsätta som jag gör :) Grattis till mig :D

Skönt EmmaW! :)

VV: Jag behöver bädda rent, har inte gjort det på säkert en månad tror jag. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund