Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: HANN inte plugga idag!:eek: Hade ju planer på det, men hjärnan behöver väl få en ledig dag den med!

Kl
Ursäkta men jag behöver spotta ur mig lite . . .
Jag orkar inte, jag förstår att jag är en aningens sönderstressad just nu men ska man verkligen behöva stå ut med hoppande barn i lght ovan heeela dagen/kvällen? Att inte kunna sova pga av grannens tv vägg i vägg med mitt sovrum? Att mitt v- rum inte heller går att sova i pga av andra grannens tv på andra sidan väggen? Jag frågade ena grannen rakt ut häromdagen om han hade en hörselskada och se där det hade han ju :banghead::banghead::meh:

Jag måste flytta , jag bryter ihop på dessa j*la lyhörda lghter :rage: :rage:
Så jag har tagit min tillflykt hos en vän på landet i natt för att åtminstånde sova en natt ostört. Sönderstressad, känslig och helt slut. Huvudvärk sen 2 dagar tillbaka :wtf:
Jobb och lantligt boende är prio 1 nu . . .

Haha ja jag tänkte också på det!:D

kl

Sweep: Varför måste du laga honom?O_o

Han är ung och har hamnat rätt snett i livet..
men han gick igenom min dator i torsdags natt när jag sov och blev skitförbannad för en sak han hittade och drog.. så just nu vet jag inte hur det går..
hade han pratat med mig direkt om det han läste så hade nog allt varit okej men i hans hjärna så blev det en jättestor sak..

Jag önskar så att du kunde hitta en vettig hel människa som älskar dig som du förtjänar och inte alla dessa strulputtar.

Du är värd så mycket bättre!!

Du behöver nog inte oroa dig, man pratar när kontrollanterna kliver på och du kan bara trevligt hänvisa till att du bad om en annan biljett och inte reagerade eftersom priset är detsamma?

Verkar inte som någon jag skulle vilja ha i mitt liv, att vara så gränslös att gå igenom min dator skulle göra mig vansinnig. Det första jag gör med en ny dator är att lösenordsskydda den och är inte inloggad om det är någon i närheten jag inte litar på att den kan låta bli datorn!

Verkar inte som någon jag skulle vilja ha i mitt liv, att vara så gränslös att gå igenom min dator skulle göra mig vansinnig. Det första jag gör med en ny dator är att lösenordsskydda den och är inte inloggad om det är någon i närheten jag inte litar på att den kan låta bli datorn!

Osäkerhet. Är man osäker behöver man känslan av kontroll och ofta går man fel väg för att skaffa sig det.

Att ha ett förhållande med en sån person brukar mest bjuda på trubbel och konflikter, det är inte lätt att få förståelse eller tillit att man är pålitlig när någon annans tidigare erfarenheter säger tvärtom.

Sonic! Ho ho, är du dääär?

Hur går det med allt och hur går det med eventuella vräkningen??
Tanken vill inte riktigt släppa mig...

Nej de va fel av han att kolla datorn (Facebook) men de är skitsamma nu. Han skulle dock ha pratat med mig istället för att fly och vara otrevlig i flera dar.
Jag kom på vad de var han var arg för i måndags.. Och detta hände fredag morgon
Men vi får se hur de blir

Han blev väldigt sårad i sitt första förhållande och har svårt för att lita på folk men tyvärr så "letar" han upp orsaker till att dra när han får känslor för han är rädd (tror jag)

Jag vet inte ens vart han är nu. Han svarar bara hos kompis när jag frågar :/

Tack
Men de finns nog ingen hel som kan tycka om mig :)

Jag hoppas det finns det för det är klart du förtjänar det.:)

Varför vill han inte säga var han är? Låter aningens respektlöst . . .

Senast ändrad:

Kan liksom inte göra nåt förrän jag vet svaret därifrån.
Har sökt mitt drömjobb och jag vill ha det!!
Inget är som väntans tider :/

För han är nog hos de vänner som är mindre bra för han. Fick mess av han 6 imorse "skåååål" men jag tror inte det är drickbart de han tar just nu

För han är nog hos de vänner som är mindre bra för han. Fick mess av han 6 imorse "skåååål" men jag tror inte det är drickbart de han tar just nu

Men vill du verkligen ha all det han har att erbjuda i ditt liv?
Jag är tveksam till att man kan laga någon som uppvisar såna här beteenden såvida inte personen aktivt jobbar med sig själv och för att ändra destruktiva beteenden.

Klart det finns någon "hel" bra kille för dig därute. Kanske måste du kolla pt annat håll än du brukar? Vi dras ju oftast till en viss sort, det betyder inte att dom är bra för en . . .

Och ärligt talat, det är bättre att vara ensam än att vara med en sådan strulputte.

Du kanske ska strunta i vad du "vill" ett tag, och istället fokusera på vad du BEHÖVER... och det är INTE en strulputte!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 996
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?