Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vi har bråkat idag men tror vi har löst det mesta nu *hoppas*

han är en trasig kille... men jag ska laga han

tror det blir bra.. känt han i två veckor och vi klickar så extremt bra.. helt sjukt
(han var ett ons från början haha)

VV:
Bad hundmatte att köpa hem wokgrönsaker så jag kan käka mat där...det som finns vågar jag inte ta av :eek: (med tanke på allergier o.s.v.) så det blir väl en väl sammansatt diet på wokgrönsaker och ris eller något framöver :rofl:
(kanske smoothies de dagar jag inte är där heldagar)

VV 2:
Jag skulle VERKLIGEN behöva en utredning för fibromyalgi så jag får det på papper någon gång!

VV 3: ...och så kan de ju kolla upp sköldkörteln, den fungerar bannemig inte som den ska! :mad:

Har en helvetesspricka på olämpligt ställe.
Tur eller otur så ska jag till bm på måndag för årlig kontroll, men hon får då bara försiktig även om sprickan sitter i vecket ovanför urinröret.
Det blöder och värker och kliar samtidigt :(

Låter som svamp , har haft så där, inte roligt! :o

Kl
Har sett mello med några vänner, hemma igen och försöker slappna av . . .

Omvärderar allt, vet vad jag måste göra men vet inte om jag orkar eller hur det ens ska vara möjligt:banghead:

Försöker göra samma här Emma.
Försöker ändra mina prioriteringar och lite annat :)

Känner mig galet trött igen.
Trodde minisemestern skulle pigga upp mer men icke då.
Håller på och grejar hemma lite och försöker göra så det blir städat hemma nu i alla fall :)

kl

VV: har precis kommit hem efter att ha beskådat Europas första sprängning av en sån stor byggnad! :love::D Den som ville se sprängningen kan kolla här---->http://www.hr-online.de/website/rubriken/nachrichten/indexhessen34938.jsp?rubrik=85305&msg=85305&mediakey=fs/allgemein/2014_02/140202100931_turm_22209&type=v&key=standard_document_50706641

Det var en jäkla smäll alltså!

http://www.youtube.com/watch?v=YOeW4CrpXwo :D (appropå den sista meningen).

Haha ja jag tänkte också på det!:D

kl

Sweep: Varför måste du laga honom?O_o

VV ska man ringa 1177 om knät, eller inte? Är smärtfri så länge jag inte böjer det för mycket (går i branta trappor/sitter på huk eller liknande).

Jobbigt:crazy:

Jag tänker fortfarande på min förra häst. Ibland undrar jag om jag gjorde rätt när jag tog bort honom:(
Han hade ju en skada på ena benet men kunde kanske blivit bra,, :(

Ledig idag. Väldigt skönt efter helgen. Småsnuvig med.

Jag är förkyld :(
Men inte allra värst ändå.
Ska ringa en massa samtal snart också :/

kl

Jag försov mig och missade hovslagaren :crazy: jag försover mig ALDRIG :banghead: Som tur var skulle han bara sätta i en söm och han gick ut och gjorde det i hagen (min häst gillar verkligen hovis ) :D underbara människa!

Sen har jag missat en en räkning bara för att se att en annan har dragits som inte ska dras förrän nästa månad:eek::wtf: men nu är även det obetalda betald och jag är fattigare än en kyrkråtta :meh:

Ingen lön på kontot än och mitt x påminde mig om hans existens :meh:

Vilket underbar måndagsmorgon :yuck:

Nu blir det kaffe :)

Solsken, +grader och smältande snö......Vovven förkunnade vår och slängde sig i bäcken :D Hon vet precis hur hon ska få mig att skratta, le och må bra igen :love:

Fick köpt en beg lampa att ha i sovrummet.
Jag äger inte många nya saker jag.
Det är sängarna, datorn som är 2-3 år,tv:n som är ett par år, plus köksgrejorna då.
Inte ens porslinet eller bestick och glas är nya utan köpta beg :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka