Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Konstaterar krasst att hemma inte alltid är bäst.
Har varit skönt att slippa vardagen några dagar, men direkt jag kom hem kom stressymptomen tillbaka.
Får ringa min hjärtläkare på måndag.
Måste äta lergigan för att stressa av och så ska det inte vara.
Hur jag nu ska hitta ro i mitt kaos???
Kanske får en liten lösning nästa vecka :)
Då ska jag hälsa på åke :)

Haha skulle skriva dig med men dumma mobilen ville inte mer.
:)
Såklart jag ska passa på att träffa dig med ju!!

KL

Tack igen för grattisar :)

Astronaut, beklagar verkligen :( Vad är anledningen till avlivningen?

kl

skickade lite mail i går, har löst det mest akuta med hyran och sånt. Tydligen har nåt papper försvunnit så därför har jag inte fått nån lön :cautious:

Såg "skicka vidare" i går....tjöt som en gris på slutet:o var nog precis vad jag behövde....

Känns ganska motigt att börja kämpa igen när det äntligen rullade på och allt föll på plats men kanske är det meningen att jag ska hitta något bättre :confused:

Jag vill ha jobb, en snäll karl, hus på landet och lugn och ro.....är det för mycket önskat?

Har ont i hela kroppen idag :)
Men ska ut och röra på mig så känns det nog bättre

Men då!!
Klart jag ska komma till dig med ju!!
Men får ta det efter slutet på februari :)

Astronaut, beklagar verkligen :( Vad är anledningen till avlivningen?

Återkommande problem med öronen, något problem med näsan (snorar men ändå inte, sjukt torr näsa med), spyr dagligen, munhälsan är urusel och organen håller på att lägga av så veterinären nämnde att "levern och njurarna håller på att lägga av vilket i sig kan ha lett till att munhälsan försämrats så mycket, han spyr även kanske just p.g.a. att hans lever inte kan rena allt så det som inte kommer ut i urinet spyr han upp istället". De sade att det går säkert att säkerhetsställa mer med urinprov o.s.v. men han skulle ändå bli 15 år nu i Juli så även om urinprovet skulle säga "vi gör si och vi gör så" anser jag att det inte är någon idé att "bråka" med massa behandlingar - skulle han vara 5-6 år yngre, fine.

VV:
I sommar någon gång så ska jag åka till Malmö, har jag lyckats fixa körkortet tänker jag allt köra bil dit :D

kl

Jag är helt sjukt sur och grinig idag :rage: och jag vet inte varför :eek:

Mysigt :)

Jag har så mycket annat i livet så vettefan om jag nånsin kommer bli kär igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna