Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ska ALDRIG mer gå med katterna till veterinären, fy fan vad tungt. Nu ska de dit igen om ca fyra veckor och då bokade jag en tid när jag vet mamma är hemma så kan vi ta bilen dit (även om det egentligen tar 10 minuter att gå dit, tog mig 20 minuter med ömmande händer). Fy, vad tungt och vikten var inte jämt fördelad - båda låg bakåt i buren ;).

Manson hade dessvärre dåliga tänder så han måste sövas ned och bli opererad :(.

Vv: inget jobb, ingen lön in på kontot, inga pengar . . . jag tänker bryta ihop en stund nu :cry:
Just nu känns det jävligt tröttsamt, tungt, ensamt och skit. Varför ska just jag råka ut för sånt här?

Kram Emma vet ju hur det är :(
Man får deppa ihop då ibland.

Astronaut vet hur tungt det är! Fy alltså.

Vv: inget jobb, ingen lön in på kontot, inga pengar . . . jag tänker bryta ihop en stund nu :cry:
Just nu känns det jävligt tröttsamt, tungt, ensamt och skit. Varför ska just jag råka ut för sånt här?

Skulle du inte få ett jobb alldeles nyligen? O_o:(

Ska njuta av kaffe i lugn och ro.
Saknar resesällskapet :)
När allt flyter på och man har kul så är det trevligt att ha fler människor runt sig.
Kände mig lugn och trygg på resan och nu när jag är hemma är stressen tillbaka igen.
:(

Usch vad trist :( Hoppas du hittar nytt snabbt och får en bra helg trots allt.
:banana::bump: <-- uppiggningsdansar lite för dig.

vv: Har varit hos tandläkaren och mina "ockulta initialer" eller vad de säger ser bra ut så jag behöver inte tillbaka förrän om ett år :p väldigt lättad, efter närkontakten med rådjuret har jag inte råd med fler extrautgifter.

Grattis på din dag Fan of Bill!
0037.gif

Ursäkta språket, men jag är så in i h-vetes jävla trött. Två tidiga mornar varav jag ändå vaknat en halvtimme minst för tidigt och strul på jobbet och vikarier som man kunde varit utan som dessutom har gräslig skådespelartalang när det gäller att låtsas bli sjuk.

FoB grattis!

Astronaut beklagar :(

VV det snöar som bara den här nere i Österrike och har gått flera laviner (med dödsfall) idag så vi får se om vi kommer hem imorgon, för just nu är både "ordinarie" och reservvägen avstängda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka