Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Blä blä blä. Trött på mig själv och alla dessa tankar.

Helt OT: Vad sägs om en liknande grupp på facebook? Så kan man ju kanske skriva lite mer privat utan att riskera någon som inte ska läsa kan läsa? :idea:

Tveksam :cautious: jag har ju vänner där som nog kommer vilja vara med då som inte känner mig här under mitt nick som ger mig en viss frihet känns det som.
Eller menar du bara oss just här inne?

Hittade leggingsen idag!:)
De låg gömda bland de andra byxorna. Måste ta tag och rensa bland kläderna. Så mycket som bara ligger. Har ju beställt en topp och en blus från light in the box. Men det var så bra rea så blev inte så dyrt. ( 80-90 % rea)

Samma här! Trött också på att det ska bli kallt nu när jag åker tillbaka!:arghh:

Irriterad.
När fd dejten enbart varit hos mig för att låna datorn.
Inte ett ljud sen nyårsafton typ då han bestämde att han skulle sluta spela fb-spel.
Så då behöver han inte låna min dator.
Tack för den och bye bye liksom

VV Hujja vad trött i huvudet jag är efter att först varit på utbildning på förmiddagen och sedan haft massor att göra på blodcentralen på eftermiddagen!

Jag har knappt varit hemma idag, det känns! Först åtta timmars utvärderingsarbete på jobbet och sen ett frivilligt åtagande inom kyrkan som tog två timmar. Skönt att vara hemma nu!

VV: gör iordning en skinka som köptes billigt nu efter jul, 3 kilo som inte är kokt, var säker på att den var det, så det blir en sen kväll.
Jag hade ju tänkt " äsch bara griljera går ju fort" minnet är bra men kort;)
Klant jag!!
Ursäkta ev stavfel sitter på mobilen.

Min kille klipper mitt hår. Han är noggrann så det har blivit jättebra alla gånger :)

Hmm min pappa klippte mitt hår när jag växte upp och även i vuxen ålder.
För snål för frissa :)
Fick hjälp av en som "kunde" klippa och helvete vad det såg ut.
Så nu får jag ta den kostnaden emellanåt

Exakt!
Mitt hår är det absolut enda jag har som jag är någorlunda nöjd med...och nu börjar det dessutom bli långt! :love:

Så jag stolpade in på salongen och ba "hjälp! Det är kris! Har du någon tid för mig idag?" Och så ordnade hon en tid kl 14 :D

Jag ville inte gå till någon annan (billigare) heller (denna tar 350:- ) för vissa är alldeles för glada i egna idéer... vill man ha toppat (dvs. 1-2 cm) klipper de av typ 5 cm och "ja, men det är ju MYCKET snyggare!" (so what, fråga först!) eller "Jamen det är ju MODERNT med sådan här klippning nu...!" Bwah! :mad:
Eller så vägrar de förstå vad man säger...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka