Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Så skönt med min för hon vet hur jag vill ha det.
Måste färga :o mitt hår snart för att bli av med blonderingen.
Hjälp.. Enklare att vara blondin för färger finns ju massor av :)

kl

VV: Klickade precis hem första säsongen av girls. Har velat se den på svtplay, men har inte kunnat i Tyskland och nu såg jag ett avsnitt av säsong 2 och det verkade ju rätt kul!:D Första kostade ju bara 99 kr!

HUR bryter man helt med hela sin släkt? Att göra det nu går inte, bor ju för bövelen i samma stad.

Tveksam :cautious: jag har ju vänner där som nog kommer vilja vara med då som inte känner mig här under mitt nick som ger mig en viss frihet känns det som.
Eller menar du bara oss just här inne?

Bara oss härinne :) Självklart kommer gruppen vara hemlig/sluten så inga av dina fb-vänner kommer se vad som skrivs i gruppen (eller ens hitta den såvida man inte länkar).

Jag ville inte gå till någon annan (billigare) heller (denna tar 350:- ) för vissa är alldeles för glada i egna idéer... vill man ha toppat (dvs. 1-2 cm) klipper de av typ 5 cm och "ja, men det är ju MYCKET snyggare!" (so what, fråga först!) eller "Jamen det är ju MODERNT med sådan här klippning nu...!" Bwah! :mad:
Eller så vägrar de förstå vad man säger...

A, 8 år, ville klippa sig på sitt speciella sätt (långt fram, uppåt i bak och liksom snagg i nacken, svårt att förklara :p) men fick inte för det var ju inte modernt längre. A, 8 år brydde sig inte ett skit om dagens mode (och gör det ännu inte). Gick faktiskt därifrån :D

Vaken igen.
Sovit 2 timmar. Dotra somnade sent, skolan börjar ju idag med :(

kl

VV: Har nog inte fattat att jag ska åka hem om två dagar! Vill inte!:arghh: Det är okej att åka hem, men att säga hejdå och allt sånt där jobbigt!!

Ångest...jag fullständigt skithatar det förbannade skitbygget till psykiatrins hus i uppsala!! BLÄÄÄH och fy faan säger jag!! :wtf::yuck::arghh::rage::banghead::down::cry:

Lagar mat. Dotra spelar Wii med en kompis.
En har svarat så möte bokat på tisdag.
Den andra får jag jaga imorrn.

VV borde verkligen diska så att jag kan laga lite mat men jag är så trött så trött.

Blev illamående när jag ätit. Har ont i bröstet med, hoppas det bara är halsbränna :(
Annars får jag problem ju .
Har inte bröstsmärtan gett sig tills imorrn får jag la åka upp till vct.
Har haft tryck över bröstet några dagar men också lite sura uppstötningar så.

Har nog hittat en färg som funkar att täcka blonderingen med :)
Min riktiga hårfärg finns ju inte på burk ;)

Sovit i tre timmar inatt igen :(
Kan inte fatta vad som krånglar till det

Stressad. Jobbigt möte om dryga timmen.

Fan, vill inte :(

Har två jobbiga möten på tisdag :(
Men lika bra att stöka undan bägge så är det gjort

Längtar inte efter att jobba ikväll. Ska visst regna hela em/kvällen.
Tur jag är ledig i helgen och särskilt söndag då det verkar bli snö O_o

Vv: jäkla sköldkörtel:rage: mår så skit :cry: och nu börjar minnet svikta och luckor uppstår:(

Vad otäckt!:eek: Hoppas att det blir bättre!

kl
VV: Jag hann träffa en vän idag, trots det tajta tidschemat och nästa vän är på väg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka